SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt

Status
Not open for further replies.
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt for 5000kr

Hadde vært en interessant observasjon å se Gustafson med et par drager på slep komme hjem til en for å konfiskere gullkortet.

Hadde vært en interessant observasjon å se Gustafson med et par drager på slep komme hjem til en for å konfiskere gullkortet.

? , eller bare trykke 'del' på record' , og stå der i å se litt rar ut neste gang man hevder å ha gull ?

Ser det diskuteres kort og poeng her...Er det lov å selge poeng?

Melder meg i rekken i ønsket om å kjøpe et EBG fra noen diamanter der ute! Er 15 flights unna gull, men lurer på hva et gullkort går for her, før jeg flyr 15 turer på "måfå"!

Den har lagt rundt 5k, og jeg ser ingen grunn til at den skal ha gått nevneverdig ned.

@robertaas ooops, sorry.

Antar det finnes noen EBP som selger det?? Hva prisen er aner jeg ikke. Men, med så få EBP i utgangspunktet, og enda færre som selger gave-EBD, vil jeg tro markedsprisen er basert på tynt statistisk grunnlag.

Last edited:

Hvordan skal du få kjøpt det?
Det var et hypotetisk spørsmål siden tråden allerede handler om en tildeling av kort som bryter med reglene til SAS. Jeg vil ikke gå mer inn på detaljene enn å si at dette regelbruddet for å få til tildelingen av EBD kan skje på flere måter.

Det blir jo nesten et filosofisk spørsmål.
Gevinsten ved å ha EBD vs EBG i mine øyne, er minimal.
Kostnaden ved å anskaffe seg det på vanlig vis, er roughly det dobbelte av EBG. Tilbudet, altså EBP som kan selge, er mye mindre enn EBD som kan selge G.
Men igjen, hva vinner man på det? Gratis drikke bak på economy?
En og annen operational upgrade på longhaul? - Blir det ikke like billig å spille lotteri på sas/upgrade?

Just my 5 cent

Hei! Jeg ønsker meg bare sølvkort. Har ikke behov for å bruke mye penger på gullkort nå. Hyggelig med lounge da vi skal ut og fly i GO i perioden da sølv er velkommen i lounge. Tenkte også å prøve plusgrade, og det kan jo tenkes at det har noe for seg med sølv i en periode da det er mange fritidsreisende og få forretningsreisende? Kanskje får et bud med sølv litt høyere verdi?
Tar gjerne et sølvkort til kjæresten også, selv om det vel ikke er så nødvendig da vi er på samme booking.

Send melding :)

Jeg skulle gjerne hatt et sølvkort. Er det noen som vil hjelpe meg?

Har et gullkort å "gi" bort :) Ta kontakt :)

Har gjerne mulighet til møte også rundt i Norge.

Hei

Har et gullkort til salgs dersom noen er interessert.

Ta kontakt på PM så ordner vi opp.

Status
Not open for further replies.
Back