Min bestiling på Sas.no viste for et par dager et flybytte på den mye omtalte SK4685 OSL-BCN den 23.8. Fra B737-700(winglets) til B737-600. Dette fikk litt følger for setereservasjonene. Når jeg nå går inn på app'en, så viser den fortsatt B737-700(winglets). (Jeg har refreshet bestillingen i app'en).
Går sas.no og app'en mot forskjellige databaser? Er den ene en speiling av den andre med en eventuell synkronisering engang iblandt?
Min bestiling på Sas.no viste for et par dager et flybytte på den mye omtalte SK4685 OSL-BCN den 23.8. Fra B737-700(winglets) til B737-600. Dette fikk litt følger for setereservasjonene. Når jeg nå går inn på app'en, så viser den fortsatt B737-700(winglets). (Jeg har refreshet bestillingen i app'en).
Går sas.no og app'en mot forskjellige databaser? Er den ene en speiling av den andre med en eventuell synkronisering engang iblandt?
Det er sånn hos meg også. Flybytte skjedde fra 737-800(winglets) til 737-700 for 4 mnd siden, og det står fortsatt 737-800(winglets).
Har til og med slettet appen/installert den på nytt. Fortsatt feil flytype.
Her vises det 737-600 i appen på SK4685/SK4686. Vi sees ombord![]()
Siste oppdatering bringer også dagens avis i appen :lol:
![]()
Hvordan fungerer dette? Er det kun reisedagen?
Noen som har testen den nye appen på IPad i det siste?
Den er noe andeledes enn på telefonen. Har blandt annet opplysninger om antall flights siste år, antall flytimer og airmiles for å nevne noe.
Litt morsomt. Synes dette er et eksempel på forbedringer, og selv om dette er enkel statistikk, så synes jeg litt cudos er fortjent her. Håper de utvider dette noe mer slik at man titte mer på de bakenforliggende dataene også