SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Innsjekk hjemmeside vs App

Noen som erfaringer med at hjemmesiden tillater innsjekk før appen på Iphone...?
Jeg sjekket nettopp inn på hjemmesiden ca 27 timer før avreise, men på appen er ikke innsjekk åpnet ennå.
Mener å ha lest en plass at du kan sjekke inn 30 timer før, men det har ikke fungert for meg tidligere. Men nå gikk det altså an 27 timer før avreise.....

Re: Innsjekk hjemmeside vs App

Sjekker inn via hjemmesiden 9 av 10 ganger da det åpnes for innsjekk mye tidligere enn i appen. Har sjekket inn opptil 36 timer før avgang via hjemmesiden.

Re: Innsjekk hjemmeside vs App

Det er mulig å sjekke inn 36 timer før avreise både på web og app.

Hvis du vil sjekke inn 36t før avgang i appen må du gjøre det "manuelt". "Check-in"-knappen dukker opp 22 timer før avreise.

Last edited:
Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Bestilte nettopp "beste tilgjengelighet"-bonusreise til SFO. Åpner den i bestillingen, så står siste leg CPH-SFO med følgende: "Booking Class SAS Plus". Men, jeg bestilte jo business, og har reservert meg sete i business... Samme feil gjelder også på en annen bestilling av samme type IAH-SVG-OSL ser jeg nå.

Rare greier.

Bestilte nettopp "beste tilgjengelighet"-bonusreise til SFO. Åpner den i bestillingen, så står siste leg CPH-SFO med følgende: "Booking Class SAS Plus". Men, jeg bestilte jo business, og har reservert meg sete i business... Samme feil gjelder også på en annen bestilling av samme type IAH-SVG-OSL ser jeg nå.

Rare greier.

For meg er CPH-SFO og retur korrekt med "SAS Business", men OSL-CPH t/r er også "SAS business", som jo ikke finnes i Norden/Europa. Ble bestillt "beste tilgjengelighet", så de er ikke helt konskvente med betegnelsene.

Rare greier.

Da jeg var i NYC i påsken viste appen sas plus selv om det var business, ikke noe å være redd for, er vel ikke så mye pluss på IAH-SVG uansett :)

Har lagt inn refnr på reise i appen booket av arbeidsgiver. Mitt eurobonus er ikke registrert ved kjøp av reise. Får jeg lagt inn dette via innsjekk i appen? Eller bør jeg satse på automaten. Der går det hvertfall :)

Etterreg av reiser har jeg gitt opp. Kommer aldri.

Har lagt inn refnr på reise i appen booket av arbeidsgiver. Mitt eurobonus er ikke registrert ved kjøp av reise. Får jeg lagt inn dette via innsjekk i appen? Eller bør jeg satse på automaten. Der går det hvertfall :)

Etterreg av reiser har jeg gitt opp. Kommer aldri.

Det går også via chatten på SAS.no :)

SAS App

Er det umulig aa faa lastet ned SAS app, hvis man har en "billing"-adresse i et annet land enn Norge (og SE og DK). Det kommer ikke naar jeg soeker etter apper.

Re: SAS App

Den er ikke tilgjengelig på den Amerikanske App storen ser jeg. MAO, du må nok skaffe deg en skandinavisk app store konto, eventuelt låne passord og brukernavnet til en venn som bor i et skandinavisk land.

Hvis du gidder, kan du bare lage deg en egen ny konto også. Men det er jo litt hassle for EN app.

Lag en norsk itunes-konto. Litt klønete men det går. Bare husk at du må signere over til den norske kontoen for å få oppdateringer. Jeg gjorde det for noen år siden for å få kunne få kunne se Tippeligaen. TV2's app var bare tilgjengelig i Norge den gangen.

Men kontoen er også nyttig til å laste ned norsk musikk man ikke finner andre steder.

SAS-app'en og iOS9

Vær obs på dette hvis du har iføn .... Vil være fikset i løpet av noen dager.

http://bonusfeber.no/problemer-med-sas-appen-ios8/

Vent med å installere Apples nye iPhone-operativsystem iOS8 dersom du bruker SAS-appen. iOS8 kommer ut i dag, og vanligvis ønsker folk å oppdatere til nyeste versjon så raskt som mulig, men i følge våre opplysninger vil ikke SAS-appen fungere i det nye systemet.

Du er vel et år for tidlig ute med overskriften din nå Andreas ;)
Nå er min iPad Air i ferd med og oppdateres til iOS8, så får vi se hvordan Jabber, Lync2013, Citrix og TeamViewer liker seg etter den behandlingen.

Last edited:

Hehe ... snek seg nok en liten tyrkkleif inn der ja.. ;)

Appen funker, men teksten er helt "fcuked".. Alt for stor tekst. Andre som sliter mer samme problemet? :-P

Back