SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Nå er det mulig å booke TPC-billetter i appen. Ser ut som at muligheten til å velge sete ved bestilling mangler.

Appen er ikke helt patent med kanseleringer. Den opprinnelige flighten vises, men klikker man på check-in så får man opp den nye rutinga...

Min bestiling på Sas.no viste for et par dager et flybytte på den mye omtalte SK4685 OSL-BCN den 23.8. Fra B737-700(winglets) til B737-600. Dette fikk litt følger for setereservasjonene. Når jeg nå går inn på app'en, så viser den fortsatt B737-700(winglets). (Jeg har refreshet bestillingen i app'en).
Går sas.no og app'en mot forskjellige databaser? Er den ene en speiling av den andre med en eventuell synkronisering engang iblandt?

Min bestiling på Sas.no viste for et par dager et flybytte på den mye omtalte SK4685 OSL-BCN den 23.8. Fra B737-700(winglets) til B737-600. Dette fikk litt følger for setereservasjonene. Når jeg nå går inn på app'en, så viser den fortsatt B737-700(winglets). (Jeg har refreshet bestillingen i app'en).
Går sas.no og app'en mot forskjellige databaser? Er den ene en speiling av den andre med en eventuell synkronisering engang iblandt?

Her vises det 737-600 i appen på SK4685/SK4686. Vi sees ombord ;)

Litt urelatert men har du fått Pandion ennå @KLM 1200 ? Ser bilder med kortet men du sier selv at du har kun EBG :P

Det er sånn hos meg også. Flybytte skjedde fra 737-800(winglets) til 737-700 for 4 mnd siden, og det står fortsatt 737-800(winglets).

Har til og med slettet appen/installert den på nytt. Fortsatt feil flytype.

Det er sånn hos meg også. Flybytte skjedde fra 737-800(winglets) til 737-700 for 4 mnd siden, og det står fortsatt 737-800(winglets).

Har til og med slettet appen/installert den på nytt. Fortsatt feil flytype.

Her vises det 737-600 i appen på SK4685/SK4686. Vi sees ombord ;)

Det står fortsatt 700 hos meg. Ut ifra hva McDuck har skrevet lenger oppe i tråden, så booket han vel etter flybyttet til 600 og jeg booket etter flybyttet til 700. Flytypen når du booker blir altså stående uansett hvor mye dy refresher. Fort å havne i midtsete her....

Hei,
Et lite spørsmål ang boardingkort fra sas appen.
Selv om jeg er EBS står det EBB på "baksiden" av boardinkortet i passbook!
Hvordan får man endret dette?
Ser for meg det blir problem i fasttracken til uka.

John

Siste oppdatering bringer også dagens avis i appen :lol:

Header_App_NO.png

Dette er jo fantastiske nyheter. Nå kan vi jo legge til andres reiser og få dagens avis gratis nesten hver dag, selv om man ikke reiser! ;)

Fra oppdateringsloggen til appen.
"The SAS Newsstand has gone digital! Download your paper and keep on reading for as long as you like (Available from 22h before departure, note that daily newspapres are usualy not availabe before early morning)."

Hvordan fungerer dette? Er det kun reisedagen?

22 timer før, men Scanorama kan du laste ned når som helst ser det ut som. Ganske greit å lese i appen, bortsett fra at det blir litt smått på telefonskjermen.

Lastet ned dn og db, ser ut som bra format og lesbarhet. Men håper at den fysiske avisa ikke forsvinner, ikke hele tiden det passer å basere seg på nettbrett.

Forsøkte å lese avisen i appen på iPhone, rimelig ubrukelig... Husker ikke hvor mange ganger jeg endte med å "bla om" når jeg egentlig ville forflytte meg på samme side.

Synes egentlig ideen er god, Papiraviser er på vei ut ( er bare å sjekke abbo). Og at man får tilgang til premium utgaven av dagens avis digitalt er jo knall.

KristianSK : du får skaffe deg en sånn padde som alle kidsa løper rundt med, så får du stor og fin skjerm å lese på ;)

Noen som har testen den nye appen på IPad i det siste?

Den er noe andeledes enn på telefonen. Har blandt annet opplysninger om antall flights siste år, antall flytimer og airmiles for å nevne noe.

Litt morsomt. Synes dette er et eksempel på forbedringer, og selv om dette er enkel statistikk, så synes jeg litt cudos er fortjent her. Håper de utvider dette noe mer slik at man titte mer på de bakenforliggende dataene også

Noen som har testen den nye appen på IPad i det siste?

Den er noe andeledes enn på telefonen. Har blandt annet opplysninger om antall flights siste år, antall flytimer og airmiles for å nevne noe.

Litt morsomt. Synes dette er et eksempel på forbedringer, og selv om dette er enkel statistikk, så synes jeg litt cudos er fortjent her. Håper de utvider dette noe mer slik at man titte mer på de bakenforliggende dataene også

Oppdaterte den for noen uker siden. Egentlig ubrukelig informasjon, men morro å få opp hvor mange turer rundt jordkloden man har og sånt. Også fornøyd med hvordan "newstanden" fungerer i padde format.

Back