SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

TXL er den eneste stasjonen i Tyskland som bruker SAS Altea.

Noe jeg har gått glipp av, eller er det fortsatt ikke mulig å legge inn corporate kode i appen?

Jeg la inn CMP koden under Bedriftsinformasjon på Mine Sider på sas.no
Vips så var den også inne i appen...

Det är ganska bra att passbook märker att jag är på en flygplats ;)

ImageUploadedByTapatalk1376548108.317925.jpg

Kan meddele at eurobonus delen av appen ikke fungerer i det hele tatt på ios7 beta5 :)

Fikk ikke logget inn kjerringa på appen i går, gikk fint på nett.... Greit vi ligger inne på samme bestilling på dagens SK 311 da :rolleyes:

Da er jeg på vei til OSL for å fly uten papir-backup. Det er første gang uten papir i bakhånd, faktisk, men tenkte det var på tide å "let go" :) Har litt elektronisk backup da, sas-appen, passbook, screenshot og e-post, men alt på samme "device". Skulle noe skjære seg, kan jeg jo dra EB-kortet da ;) Kontrolfrik, jeg?

Last edited:

Hah, det var jo lett! Appen + Passbook er jo genial! Særlig siden man får fram boardingkortet fra låst skjerm, at skjermen ikke slukker, at det er offline og at det er ektra sterk bakbelysning.

Last edited:

Jeg og er superfornøyd med app og passbook om dagen. Skulle gjerne ønsket at det var en funksjon som la til reisene i kalenderen på telefonen.

Og en ting til. Hvordan får man egentlig opp boardingkortet i passbook på låst skjerm?

Jeg og er superfornøyd med app og passbook om dagen. Skulle gjerne ønsket at det var en funksjon som la til reisene i kalenderen på telefonen.

Og en ting til. Hvordan får man egentlig opp boardingkortet i passbook på låst skjerm?

Drar fingeren fra høyre til venstre over notificationen.

Det virker som det er litt on/off med denne. For øyeblikket har jeg 3 bookinger liggende inne. 2 av disse ligger korrekt, og en av de ble booked via nettet utenfor SAS, så linker via andre kilder enn SAS ser ut til å virke, i alle fall i en del tilfeller . Men på den siste er det bare utreisen fra OSL som ligger inne. Dette er en tur til BKK med Swiss. Er det andre som har vært borte i lignende ?

Men på den siste er det bare utreisen fra OSL som ligger inne. Dette er en tur til BKK med Swiss. Er det andre som har vært borte i lignende ?

Swiss bruker ikke Amadeus som GDS så helt vanlig at slike bookinger ikke kommer opp komplett (gjelder ikke bare appen til SAS)

Kan meddele at eurobonus delen av appen ikke fungerer i det hele tatt på ios7 beta5 :)

Merkelig. Hos meg har den fungert helt fint i både IOs 7 beta 3, 4, 5 og nå beta 6.

Swiss bruker ikke Amadeus som GDS så helt vanlig at slike bookinger ikke kommer opp komplett (gjelder ikke bare appen til SAS)

OK, men hvorfor kommer hele utreisen opp, dvs OSL-ZHR-BKK, men ikke returen?

Hadde vært greit å hatt en funksjon lik UA for å se standbylisten på et fly.
Håper det kommer etter hvert.

Min flight til MD80-turen ATL-FRA-OSL med LH og SK gikk rett inn da jeg la inn referansen. Men sjekkin blir selvfølgelig hos LH.

Sjekket inn med app'en til morgendagens flight til TRD. Innsjekk og setevalg fungerte, men fikk ikke opp boardingpass... Måtte gå inn på linken i tekstmeldingen fra SAS for å få det opp på telefonen.

Jeg får på død og liv ikke sjekket inn på mine SK flighter, går fint via linken i SMSen.
Nå skal det sies at jeg sitter på Edge, så det kan godt gi litt sirup i systemet, men det som er rart at via sms linken så funker det "som et uvær", dog treeeegt..

Skulle ikke tro at det skulle kreve så mye data å sjekke inn og velge sete, men det kan hende appen ikke liker sneglebånd..

Back