SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Gjorde en bokning precis nu och den kom in i appen direkt.

Gjorde en bokning precis nu och den kom in i appen direkt.

Rare greier dette her... Fynker oss noen men ikke alle! Ser også at App og nettside ikke samerbeider oss meg når jeg skjekker inn. Viser 3c på nettsiden mens app viser 10a på samme flygning...

Virker som man med appen kan sjekke inn bare man er innenfor døgnet som er 22 timer før. Fikk sjekket inn til onsdagens flighter hvor utreise er om 33 timer og hjemreise om 45 timer nå.

Last edited:

Virker som man med appen kan sjekke inn bare man er innenfor døgnet som er 22 timer før. Fikk sjekket inn til onsdagens flighter hvor utreise er om 33 timer og hjemreise om 45 timer nå.

Det gjelder nett og. Etter SAS fikk over til Altea åpnes portene nå 36t før

Kjekt å vite at man kan sjekke inn tidligere :) rart at sas ikke informerer om dette.
Neinei, det er strålende at de ikke roper høyt om det. Så er det lettere å få BN1 og velge bra seter. [/egomodus]

Så lenge det ikke er systemwide, er det bedre å kommunisere 22 timer.

Neinei, det er strålende at de ikke roper høyt om det. Så er det lettere å få BN1 og velge bra seter. [/egomodus]

och så är det stöttre chans att gardinen flyttas och man blir av med sätet man har valt. :cool:

Skal reise TRF-CPH-TXL om ca. 32 timer og jeg kan ikke sjekke inn enda. Første tur er med Widerøe, kan det ha noe å si?

Prøvde på app'en. Gjorde et forsøk på pc nå og da fikk jeg det til. :)

Ja, appen har "noen" problemer... Men fynker alltid på PC. Så bra at problemet løste seg :) Ha en god tur!

Det gjelder nett og. Etter SAS fikk over til Altea åpnes portene nå 36t før

Forsøkte nå, både på nett og på app, men ingen mulighet til å sjekke inn selv om det er mindre enn 36 t igjen til SK4620.

Back