Mwn hvor mange har problemer? Fungerer prikkfritt for meg, og jeg så mange som boardet med mobiler på de flightene jeg var med. Noen av de hadde sikkert app'en.
Fungerer utmerket for meg også, spessielt etter at Passbook støtten ble implementert i versjon 1.1.
Mon tro om ikke SAS IT har implementert den populære 'tøm cache'-funksjonen i sin app.Fikk en feilmelding tildigere i dag om at jeg ikke hadde nyeste versjon, og måtte oppdatere appen. Har versjon 1.1 og nyeste i App Store er 1.1.![]()
Det stemmer. Mer dog at iOS 7 er i en veldig tidlig beta-fase, og er ikke beregnet på brukere som deg eller meg...Appen kræsjer bare man ser på den under iOS 7...
Globalsupport hos SAS bekreftet nettopp dette og fikset problemet ved å endre til EBS på mine fremtidige bookinger. De ser på muligheten for å endre dette i fremtidige versjoner av appen men om noen får samme problem som meg kan det altså løses ved å kontakte support.Hei,
Ble oppgradert fra EBB til EBS for et par dager siden og etter det har mine fremtidige bookinger forsvunnet fra appen. Noen som har opplevd det samme?
Har ei booking til PEK til hausten, frå TRD via CPH. På turen heim igjen påstår appen at eg har SAS Business. Det tvilar eg på, sidan eg skal sitte på rad 25, men det hadde jo vore moro om det var sant... Litt OT i same slengen: Vurdera å prøve å kjøpe meg opp til Plus for poeng; er det då best å satse på confirmed upgrade med SAS, Optiontown eller ved gate...