SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Jeg hadde nesten gitt opp hele APP'en, men etter et tips (i denne tråden, tror jeg?), avinstallerte jeg og installerte på nytt. Etter dette har det fungert. (Android)

Mwn hvor mange har problemer? Fungerer prikkfritt for meg, og jeg så mange som boardet med mobiler på de flightene jeg var med. Noen av de hadde sikkert app'en.

Fungerer utmerket for meg også, spessielt etter at Passbook støtten ble implementert i versjon 1.1.

Dere snakker vel begge to om Eple-versjonen, siden passbook er inne i bildet, her. Andriod-versjonen er antagelig bygget på en litt annen måte

Fikk en feilmelding tildigere i dag om at jeg ikke hadde nyeste versjon, og måtte oppdatere appen. Har versjon 1.1 og nyeste i App Store er 1.1. :rolleyes:

Fikk en feilmelding tildigere i dag om at jeg ikke hadde nyeste versjon, og måtte oppdatere appen. Har versjon 1.1 og nyeste i App Store er 1.1. :rolleyes:
Mon tro om ikke SAS IT har implementert den populære 'tøm cache'-funksjonen i sin app.

Appen kræsjer bare man ser på den under iOS 7...
Det stemmer. Mer dog at iOS 7 er i en veldig tidlig beta-fase, og er ikke beregnet på brukere som deg eller meg... ;)

iOS 7 er beregnet på utviklere som for eksempel SAS, for å for å teste appene mot de nye API'ene som er i IOS7, samt kanskje også legge til ny funksjonalitet. iOS 7 endrer ganske mye på Cocoa som er API for brukergrensesnitt.

SAS er klar over at iOS 7 ikke fungerer, og kommer med en oppdatert versjon av appen til høsten når iOS 7 blir lansert for sluttbrukere.

Det er veldig uheldig at Apple ikke lenger beskytter beta-versjonene av iOS slik at det kun er registrerte utviklere som har tilgang.

Dette gjelder fryktelig mange app'er, så SAS er ikke alene om dette ...

Hei,

Ble oppgradert fra EBB til EBS for et par dager siden og etter det har mine fremtidige bookinger forsvunnet fra appen. Noen som har opplevd det samme?

Hei,

Ble oppgradert fra EBB til EBS for et par dager siden og etter det har mine fremtidige bookinger forsvunnet fra appen. Noen som har opplevd det samme?
Globalsupport hos SAS bekreftet nettopp dette og fikset problemet ved å endre til EBS på mine fremtidige bookinger. De ser på muligheten for å endre dette i fremtidige versjoner av appen men om noen får samme problem som meg kan det altså løses ved å kontakte support.

For de av dere som "må" teste iOS 7 for iPhone, så kan jeg bekrefte at SAS sin app tilsynelatende fungerer med beta 2 som ble tilgjenglig i dag.

Bruker appen på iPhone, og har ingen problemer etter siste oppdatering. Overføring til Passbook har funket utmerket hele tiden, og bookinger gjort via jobbens reisebyrå dukker opp som de skal nå.

Men har for sikkerhets skyld lagt meg til vanen om å legge skjermbildet i kamerarullen også. Kjekt om ikke annet når man er i taxfree, siden boardingpass forsvinner i appen når den oppdaterer seg etter landing.

Har slettet appen fra både iPhone og Mac flere ganger, og har forsøkt nyinstallasjon både direkte fra app store på telefonen og vi macen, men uten hell.

Oppdaterte i dag appen (Android). Nå kan man søke og legge inn reservasjoner selv. Fikk opp en LifeMiles booking med Air Canada og SAS til og med! :D

De reservasjonene som allerede ligger inne kan også oppdateres med "update"-knappen oppe i høyre hjørne. Blir bare bedre og bedre dette her!

Håper at neste oppdatering kommer med mulighet til å bestille ungdomsbilletter... :)

Har ei booking til PEK til hausten, frå TRD via CPH. På turen heim igjen påstår appen at eg har SAS Business. Det tvilar eg på, sidan eg skal sitte på rad 25, men det hadde jo vore moro om det var sant... Litt OT i same slengen: Vurdera å prøve å kjøpe meg opp til Plus for poeng; er det då best å satse på confirmed upgrade med SAS, Optiontown eller ved gate...

Har ei booking til PEK til hausten, frå TRD via CPH. På turen heim igjen påstår appen at eg har SAS Business. Det tvilar eg på, sidan eg skal sitte på rad 25, men det hadde jo vore moro om det var sant... Litt OT i same slengen: Vurdera å prøve å kjøpe meg opp til Plus for poeng; er det då best å satse på confirmed upgrade med SAS, Optiontown eller ved gate...

Min bonusbillett i business til PVG om tre uker står som SAS Plus og en US Airways bestilling ligger inne som SAS Plus (economy S-klasse). Så er nok feil ja...

Jeg ville prøvd meg på OT. Da får du jo 200% opptjening... Og evt oppgrader med poeng ved gate hvis ikke OT går gjennom. :)

Har vært mye oppdateringer på denne appen i det siste, og jeg må si at den funker MYE bedre nå.

Har ikke forsøkt sjekke inn, da jeg ikke har fløyet SK siden i Mai. Men skal vel teste GO i August engang og da... da, altså... Da skal jeg jaggu gi det en sjanse igjen.

Jeg har iOS versjonen, og jan ikke se at det har kommet noen oppgraderinger i det siste, like fullt fungerte plutselig passbook-funksjonaliteten. Den sliter imidlertid fortsatt med å fonne reservasjoner.

Back