SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Fant ut i dag at jeg kunne sjekke inn 25t før med appen... Sjekket inn litt over kl. 13 til en flight 14:45 i morgen... BN2.

Plutselig byttet App'n setet mitt. Helt greit det, men den kunne sagt i fra, typ: "FYI, your seat has been changed". For min del kunne den gjerne gi begrunnelse også.

To enhancements der, SAS :)

Fant ut i dag at jeg kunne sjekke inn 25t før med appen... Sjekket inn litt over kl. 13 til en flight 14:45 i morgen... BN2.

36t før er det mulig å sjekke inn etter bytte til Altea.

Takk for info, Dash :) Gjelder dette for alle SAS-flygninger, også longhaul?

Ny oppdatering for IOS. De lister opp flere små forbedringer. Blant annet at de har endret måten de henter bookinger på.

Jeg brukte appen/passbook før oppdateringen og det funket konge for meg.

Etter oppdateringen til v1.1 forsvant alle mine bookinger i Norge Rundt-billetten. Men den nyeste oppdateringen er de på plass igjen.

Ny oppdatering for IOS. De lister opp flere små forbedringer. Blant annet at de har endret måten de henter bookinger på.

Jeg brukte appen/passbook før oppdateringen og det funket konge for meg.

Absolut en forbedring - specielt at man manuelt kan lægge billetter til - også fra andre personer.

Jaja - det går da fremad. Langsom, men trods alt fremad ;)

Har brukt appen før, har en tur på mandag som jeg vil hente bookingen på med etternavn og refnr. Men det går ikke. Må jeg vente til det er 24t får avreise? Ganske sikker på jeg kunne få frem bookingen før det tidligere.

Jeg syns appen har fungert meget bra i det siste. Flott med støtte for passbook så er man dobbelt sikra.

Jeg syns appen har fungert meget bra i det siste. Flott med støtte for passbook så er man dobbelt sikra.
Bookingen skal komme med en gang, men langt fra alle erfarer at det stemmer.

Prøvde å booke gjennom appen for første gang i dag. Funket brillefint, selv om jeg er usikker på om jeg sparte noe tid på det :p

På EB biz billetten OSL-EWR t/r i sommer lå det etter første oppdatering av appen (iphone 4) inne SAS Plus under booking class, før oppdateringen var det korrekt Business Class.

Fikk testet appen til SAS igjen på mandag.

Fløy Vancouver - London - Oslo i C med AC og SK på en billett kjøpt via Widerøe.

Bookingen dukket korrekt opp i både min og min kone sin app (hadde samme PNR).
Etter vi hadde sjekket inn i Air Canada sin skranke i Vancouver oppdaterte status seg i begge appene til "already checked in" og vi kunne begge hente ned boardingkort for SAS fra London til Oslo og lagre de i Passbook.

Nok en gang fungerte appen til SAS meget bra.

Har fungert helt utmerket på samtlige av mine 15-20 flighter med SAS de siste månedene. Hadde en crash helt i starten, ellers har den fungert ypperlig :)

Har booket mine første to billetter på appen igår, men dette med Passbook skjønner jeg ikke. Overfører man bookingen dit fra appen eller hva...?
Hvorfor skal man bruke Passbook, bookingene ligger jo på SAS-appen, så de finnes jo der....
Forresten....jeg fikk ikke til å velge sete på appen-er det mulig(reiser i SAS-Plus)...?

Du gjør det etter at du har sjekket inn. Fordelen er at du kan hente opp boardingkortet selv om du er offline ..

Re: Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Du gjør det etter at du har sjekket inn. Fordelen er at du kan hente opp boardingkortet selv om du er offline ..
Off-topic dette men finnes det et lignende alternativ av Passbook til Android telefon?

Det funker greit på Androide-telefonen også, jeg fikk opp BP sist gang selv når tlf. var i flightmode (uten passbook).

Hvorfor skal man bruke Passbook, bookingene ligger jo på SAS-appen, så de finnes jo der....

Du bruker Passbook om du vil. Fordelen er at du har tilgang til den rett fra unlock-skjermen og når du tar den opp som passbook-pass så forsterkes bakgrunnslyset som gjør at avlesningen er lettere for de fleste lesere.

Back