SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Da jeg fortsatt brukte appen måtte jeg som oftest ty til å vise skjermbilde jeg tatt av BP mens BP fortsatt var synlig, det forsvant jo ofte når jeg kom til gaten. Trodde det bare skulle være backup, men måtte nesten bestandig brukt det.

Har du oppdatert appen? Problemet med at BP forsvinner fra appen burde jo forsvinne nå som Passbook er integrert....

Passbook-integreringen virker ikke! :drunk: Knappen for å overføre boardingkortet er der, og jeg får visuell feedback når jeg trykker, men det dukker ikke opp noe i passbook. Dette begynner å bli pinlig... :rolleyes:

Last edited:

Sjekket akkurat inn for morgendagen og alle mine tre boardingkort ligger nå og koser seg i Passbook.

Du bare klikket på Passbook-knappen, og *svisj* så lå boardingkortene i Passbook, eller?
Min ligger fortsatt og vansmekter i appen, har tatt screenshots for sikkerhets skyld.

Du bare klikket på Passbook-knappen, og *svisj* så lå boardingkortene i Passbook, eller?

Jepp, akkurat slik funket det! :)

Attachments

• passbook.jpg
    passbook.jpg
    69.4 KB · Views: 515

Passbook-integreringen virker ikke! :drunk: Knappen for å overføre boardingkortet er der, og jeg får visuell feedback når jeg trykker, men det dukker ikke opp noe i passbook. Dette begynner å bli pinlig... :rolleyes:

Samme her! Ææsj..

Passbook fungerer fint her på en iPhone 5 med iOS 6.1.4

SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Vilken version har ni på appen? Jag har 1.1 till iPhone och den funkar inte. Finns ingen uppdatering heller att få tag på

1.1 Published May 31.

Prøv og slett og reinstaller.

Bestilte en reise via appen nå. Må si jeg er imponert over hvor enkelt og stilig alt er lagt opp. Mange ganger bedre enn websiden.
Også stor pluss for at man kan velge å delbetale med poeng. (Dette er sikkert mulig på web også, men ikke like lett tilgjengelig). Ble endelig kvitt poengene som har stått på kontoen og støvet ned i mange år.

Så gjenstår det bare å se om det var verdt å spare noen småkroner ved å velge SAS over BA.

Dette er ikke noen kritikk til SAS, men jeg kan bekrefte at SAS sin app ikke fungerer med den nye beta-versjonen av iOS 7 som Apple lanserte for utviklere i går.

Det er dog noen måneder til iOS 7 kommer i final versjon, så regner med at SAS fikser problemene eller at bugs blir lukt ut av OS innen den tid...

Har to bookinger gjennom reisebyrå som manglet EB nummer, så fort det var lagt inn så var reisene i appen. De var der i det jeg la på med 05400. Så nå er jeg spent på hvordan reisen blir, men det er noen uker til.

Bestillte reise i går på sas.no. Logget meg inn på appen, og bookingen lå der med en gang. Så noe fungere, spennende å se om det funker i gate da.
Dette på Android.

Prøvde appen på Android igjen i helgen. Som valnig fikk jeg tilbud om å sjekke inn på en gammel reise, men etter å ha logget ut og inn og fått diverse feil klarte jeg sjekke inn. Ved gaten krasjen imidlertid appen da jeg skulle vise frem boardingkortet, da jeg hadde kommet inn i en sluse var det ikke så enkelt å gå til side eller tilbake mens jeg fikk startet appen igjen. Kan ikke si jeg ble noe særlig populær, hvorfor kunne jeg ikke bare brukt et vanlig boardingkort på papir liksom?

Lurer på hvor lang tid det går før SAS trekker appen tilbake. Om mange begynner å bruke den vil jo boarding ta altfor lang tid.

Mwn hvor mange har problemer? Fungerer prikkfritt for meg, og jeg så mange som boardet med mobiler på de flightene jeg var med. Noen av de hadde sikkert app'en.

Fungerer utmerket for meg også, spessielt etter at Passbook støtten ble implementert i versjon 1.1.

Lurer på hvor lang tid det går før SAS trekker appen tilbake. Om mange begynner å bruke den vil jo boarding ta altfor lang tid.

Nå er det ikke så mange som bruker appen foreløpig, men har ikke opplevd dette som et problem.

Det som irriterer meg er Epsys-leserene vi har på OSL, som ikke er så veldig god bestandig til å lese mobil-skjermene - spesielt om de er litt mørke eller har spesielt lag over skjermen.

Jeg er imponert over alt dere får til i appen. Før fikk jeg med ujevne mellomrom opp noen av bookingene mine i ikke-kronologisk rekkefølge. Etter at den ble "oppgradert" for en stund siden er funksjonaliteten for min del redusert til å sjekke EuroBonus saldo. Har prøvd å avinstallere og installere på nytt uten at det hjelper. Står bare at "there was a problem retrieving your bookings, tap to refresh". Uten at det hjelper å tappe. Er dette unikt for meg eller opplever andre det samme?

Back