SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Etter oppdateringen av appen nå, forsvant begge bookingene som jeg hadde inne... En SAS og en US booking...

Kluss her også etter oppgraderingen, nå kom første booking opp som er om en ukes tid, men to andre senere er borte vekk. De var der når jeg gikk inn på "mine bookinger", men plutselig forsvant de (mens jeg så på dem) og det er helt tomt der. :headbang

"Enklere reiser med vår nye app" har blitt til "Ingen reiser med vår nye app" :rolleyes:

Etter oppdateringen av appen nå, forsvant begge bookingene som jeg hadde inne... En SAS og en US booking...

Oversikten over opptjente poeng har også blitt rotete. Litt 2011 på toppen, 2006 i midten, litt 2013 her og der, etc.

Kluss her også etter oppgraderingen, nå kom første booking opp som er om en ukes tid, men to andre senere er borte vekk.

Forsøkte en restart av appen og da forsvant den siste bookingen også :headbang :headbang (Det eneste som ligger igjen er sikkert bare kredittkortnummer i klartekst :rolleyes:)

Med hånden på hjertet; ingen av dere er vel direkte overrasket over dette...? Det er tross alt SAS vi snakker om her.

Jeg opplever egentlig appen som noenlunde grei å bruke (Android). Det hadde vært morsom å få en sammenlikning med iOS-brukere hva gjelder pålitelighet osv.

Den eneste store mangelen slik jeg ser det er månedsvisning under billettbestilling (og ungdomsbilletter, men jeg skjønner at SAS gir blanke her).

Jeg opplever egentlig appen som noenlunde grei å bruke (Android). Det hadde vært morsom å få en sammenlikning med iOS-brukere hva gjelder pålitelighet osv.

Den eneste store mangelen slik jeg ser det er månedsvisning under billettbestilling (og ungdomsbilletter, men jeg skjønner at SAS gir blanke her).

Jeg bruker Android selv. Den var pålitelig frem til jeg oppdaterte den i dag.

Jeg har iphone, andre versjon, og den er stort sett bra. Men litt humørsyk..

Nå begynner jeg få nok av denne appen, jeg måtte checke inn på nettet igjen å får heller ikke frem boarding pass.

WF flygningene syns fortsatt ikke så der er alt som vanlig.

Bruker iphone 5 og har prøvd restart.

Har faktisk vært ganske fornøyd med appen, men det var frem til i går. Etter mye om og men fikk jeg sjekket inn og lastet ned boardingpasset, men for første gang nullet boardingpasset seg ut etter en stund sånn at appen måtte laste det inn på nytt. Greit nok på CPH som har gratis WiFi, men hadde ikke vært like gøy på Uggabugga International Airport uten WiFi og skyhøye roamingkostnader.

Da er iOS appen oppdatert til versjon 1.1 blant annet med støtte for Passbook. De har også lagt inn "Flight Status" og diverse andre forbedringer.

Etter at jeg oppdaterte på Android ble det slutt på å få opp bookinger. Både de som allerede var booket og de jeg har booket etter oppgraderingen. Merkelige greier...

Changelog for versjon 1.1 på AppStore:

- You asked for Flight Status – we've added it! You can now search for arrivals, departures and flight numbers.
- You wanted Passbook integration – it's now included! Just retrieve a boarding pass and save it to the passbook.
- We've improved the performance when loading more activities in your EuroBonus account.
- Improved caching of boarding pass.
- Pull to refresh your boarding pass.
- Fixed issues when logging in with special characters.
- Logged in user is now prefilled on the booking screen.
- Some small bug fixes are also included.

Etter at jeg oppdaterte på Android ble det slutt på å få opp bookinger. Både de som allerede var booket og de jeg har booket etter oppgraderingen. Merkelige greier...

Mine bookinger forsvant også når jeg oppdaterte appen. Men jeg har en frukt-telefon...

Mine bookinger forsvant også når jeg oppdaterte appen. Men jeg har en frukt-telefon...

+1. Trudde eg var lur og oppdaterte -då forsvant jammen alle mine bookinger også -og ja, ein frukttelefon det også.

For min del så dukket en booking jeg hadde gjort på Wideroe.no opp i Appen etter jeg oppdaterte...

Hva med å logge inn og ut av appen?

Frukt her også. Booking forsvant etter oppdateringen og det hjalp heller ikke å logge inn/ut/restart av appen.

Edit: Etter å ha gitt appen litt tid til å tenke seg om etter å ha gått inn på "My bookings" så dukket bookingen opp igjen.

Last edited:

Edit: Etter å ha gitt appen litt tid til å tenke seg om etter å ha gått inn på "My bookings" så dukket bookingen opp igjen.

Det skjedde med meg og -alt i skjønnaste orden med andre ord ;) -alle mine bookinger er no på plass i appen. Har lagt den inn i checkmytrip-appen og, i tilfelle.....

Alt i skjønneste orden her. Eple-appen gjenkjente umiddelbart min nye booking og alt er helt riktig. Da skal det bli spennende å teste passbook søndag/mandag.

Noen med Adroid hvor appen viser bookinger etter oppdateringen?

Back