SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye iPhone app»

Funka som et uvær, om man ser bort fra den lille detaljen at undertegnede måtte trykke ganske så mange ganger på "purchase", uten at veldig mye skjedde. Noe som har noe med at den stakkars Appen ikke hadde blitt venn med kredittkortet mitt enda!

Men deretter gikk det som bare det, skremmende enkelt å kjøpe billetter, dette kommer til å gjøre vondt i BankNorwegian kortet mitt!! :lol::lol:

SAS: «Enklere reiser med vår nye iPhone app»

Har testet den et par dager og har har hatt en bra brukeropplevelse. Men WF appen er nok bedre på booking. Men elsker EB-funksjonene, spesielt bildet av gullkortet mitt. :D

Booket nettopp en billett fra CDG via CPH til SVG i sommer, og sparte 315,- på å booke den med SAS appen, kontra sas.no. Sas.no ga pris på 1950,- mens på appen kosta samme routing 1635,-.

Synes den fungerer veldig bra. La merke til at det står at økonomi extra i Nord-Europa gir tilgang til lounge. Det må vel være noe nytt, og kan kanskje sees i sammenheng med overgang til Go og Plus?

App'n finner mine fremtidige bestillinger, noe www.sas.no ikke gjør - og det er jo flott! :D

Alt fungerer fint for meg, dog jeg ser ingen stor grunn til å bruke den da jeg har den der EBG-chippen bakpå mobilen :)

Men så funker sjeldent de derre NFC-leserne til SAS. I gaten ender de alltid opp med å taste inn navn og skrive ut sete-kvittering manuelt... Har gitt opp hele NFC greiene... Hurra for flott app! :)

Fikk forresten opp en SAS-booking bestilt gjennom et online reisebyrå (ikke wf)! :D

Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Skjønner ikke helt den ... kan da fint booke, jeg ....

Der kan du se når man ikke leser ordentlig ... :headbang

Da klarte appen å finne min bestilling, 2 dager før avreise. Bedre seint enn aldri :rolleyes:

Får ikke logget meg inn, bruker samme brukernavn og passord som på SAS hjemmeside, får samme melding "Sorry could not log you in" både i dag og i går. Er det selektivt utvalg på hvem som får brukt app'en eller er det driftsproblemer?

Men deretter gikk det som bare det, skremmende enkelt å kjøpe billetter, dette kommer til å gjøre vondt i BankNorwegian kortet mitt!! :lol::lol:
Hvilken meny var dette? Finner ikke noe slikt på Android-versjonen.

Har nå gått hele veien med Appen (Android) og alt fungerer utmerket.

Fikk forresten valgt sete før 10 minutt før 22 timern. Er det endringer i reglene?

Back