SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye iPhone app»

Prøvde en dummybooking, men sleit med å finne ut hvor man kunne velge kabinklasse.

Min første post her, etter å ha sniklest en stund.
Først av alt, virket som en fin app! Kabinklasse kan du velge ved å trykke på den lille pilen til venstre, når du velger avgang. Da får du opp duration, stop, avgangstider etc.

Har testet appen nå. Virker på meg som en veldig fin app.

Eneste funksjonen jeg umiddelbart savner er integrasjon med Apple Passbook, men det håper jeg er noe som kommer snart.

Synes den virket fint jeg.
Fikk sjekket inn på min 1235 avgang imorgen allerede - yay! :)
Nå skal det sies at jeg ikke er så kravstor da, sålenge den er "ren og pen", nogenlunde rask og enkel så er jeg kjempefornøyd. Digg å slippe å gå via sas.no for å sjekke inn når man er på farta.

Er det bare appstore som får den i første omgang mon tro?

Funker perfekt, både å få bytte sete og også få oppdatert boarding passes. :)

Noen som vet om denne vil bli å finne for Android etterhvert??

'''Shalom. Great to see you, Andreas'

Gleder meg til første VG-overskrift: - Sinna muslim slengte iPhone i veggen etter å ha lastet ned SAS app'.

Noen som vet om denne vil bli å finne for Android etterhvert??

Har den på Android også. Søk på "SAS Scandinavian Airlines".

Ikke mulig å bestille ungdomsbilletter med appen? Nå som de har begynt å reklamere på TV og kino om dette produktet, er det dumt å ikke ha det integrert i appen! Ellers var den flott. :)

'''Shalom. Great to see you, Andreas'

Gleder meg til første VG-overskrift: - Sinna muslim slengte iPhone i veggen etter å ha lastet ned SAS app'.

Nei nei... VG skriver:

"Rolig og spesielt avbalansert person mistet desverre iPhone i veggen med høy hastighet etter å ha lastet ned SAS app. Personen mener både SAS og Apple må på banen."

"We've been searching for you booking but couldn't find it"

"Invalid birthday"

"Please wait while we look for your flights..."

"Sorry, no connection. Tap here to refresh"

"Please wait while we look for your flights..."

"Sorry, no connection. Tap here to refresh"

Indtil videre er stabiliteten nogenlunde på "højde" med websiderne :(

"We've been searching for you booking but couldn't find it"
Indtil videre er stabiliteten nogenlunde på "højde" med websiderne :(
Har testet endel her nå, og booket to reiser, en jobbreise og en privatreise til meg og min kone.

Jeg har ikke hatt noen problemer enda.

"No connection" kan kanskje tyde på at det er du som har problemene? Eller har du kanskje allerede bestemt deg for at appen ikke er noe bra? ;)

"No connection" kan kanskje tyde på at det er du som har problemene? Eller har du kanskje allerede bestemt deg for at appen ikke er noe bra? ;)

Tjaee.. Alle andre apps/browser fungerer fint - og SAS app'en havde connection tidligere også. Desuden viser en båndbredde test at jeg kører med næsten 15 Mbit/download på LTE, så der er intet der tyder på at min iphone ikke har connection. Fungerer nu igen i ca. 50% af tilfældene.

EDIT: Nu godtager app'en pludseligt den fødselsdag der tidligere var invalid og en EB-booking er ligeledes dukket op. Ingen ændringer lavet fra min side, så ser ud til at der har været et teknisk issue. Det er da fremskridt :)

Last edited:

Ikke mulig å bestille ungdomsbilletter med appen? Nå som de har begynt å reklamere på TV og kino om dette produktet, er det dumt å ikke ha det integrert i appen! Ellers var den flott. :)

Ser forresten også at det heller ikke er mulig å bestille EB-billetter på appen...

Det takkes!!

:)

Enig, men nå funker WF appen fin-fint til det. Funker faktisk bedre enn SAS sin hjemmeside. Bestilte for ikke lenge siden ungdomsbillett til London en fredagsettmiddag, der det normalt ikke er ungdosmbilletter å oppdrive. en WF appen fant routing via GOT, en routing som ikke selges på sas sin hjemmeside. :D

Ser ikkje ut til at eg klarer å logge inn med TP kontoen min. Er det nokon som veit noko om det?

SAS: «Enklere reiser med vår nye iPhone app»

"Sorry, we couldn't log You in. Try again". Så langt kom jeg...

Kan ikke finne bookingene mine på appen, selv om de dukker opp på sas.no med samme innlogging.

Back