Re: Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye app»
Mente ombooking av biletter, vi får klage på crap ordbok
Se to poster over din
Mente ombooking av biletter, vi får klage på crap ordbok

Se to poster over din
En liten overraskelse er at boardingpasset ikke lagres på telefonen. Så for oss 'utlendinger' som kanskje ikke går med 3G på, er ikke app'en alltid brukbar til boarding ....
Det er en alvorlig strek i regningen. Bra jeg er advart nåe jeg prover meg i utlandet.En liten overraskelse er at boardingpasset ikke lagres på telefonen. Så for oss 'utlendinger' som kanskje ikke går med 3G på, er ikke app'en alltid brukbar til boarding ....
En liten overraskelse er at boardingpasset ikke lagres på telefonen. Så for oss 'utlendinger' som kanskje ikke går med 3G på, er ikke app'en alltid brukbar til boarding ....
Hadde det vært lagret så hadde jo poenget med passbook integrasjon i neste release vært unødvendig....
Hadde det vært lagret så hadde jo poenget med passbook integrasjon i neste release vært unødvendig....
http://www.sas.no/Alt-om-reisen/Mobiltjenester/Apps/?WT.mc_id=NOEMtrafficHvordan finner man appen? Den dukker ikke opp når jeg søker i Apple store
Forstår nå. Den er kun tilgjengelig i Skandinavia, jeg har amerikansk konto.
I dag reklamerar SAS for appen pr. mail også, så no er den vel offisiell.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.