SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye iPhone app»

Den ser også utrolig lekker ut og elsker at en illustrasjon av kortet ligger der. Blir spennende å ta i bruk!

Ser bra ut (forventningene er jo ikke så høye for ting fra SAS it). Får opp både reiser booket på SAS.no, reisebyrå og sommerens bonustur til SFO:-)

WiFi på SK844 fungerer også bra så jeg kan teste både app og lese Flyprat.

Last edited:

Heisann!

Lastet den ned jeg også, men ingen av de fremtidige reisene mine kommer opp. Får bare en feilmelding om at det kan ta tid å få oppdatert de.. hehe.

Kom heller ingen oversikt over aktiviteter så langt på kontoen, mulig det ble overload der!

Ordner seg sikkert, selve app`en så veldig bra ut og var enkel å bruke.

Kim

Får "request failed" når jeg trykker på "See my bookings". Har muligens for mange bookinger der...

Idag tidlig hadde de "lett over alt og funnet diverse bookinger". Faktisk hadde de funnet alle. En hadde de til og med funnet et par ganger.

Begynner å komme seg nå.

Jeg er faktisk ganske imponert av Android-versjonen. Alt har funket feilfritt hittil, og som mange har fremhevet dukker det opp bestillinger gjort via widerøes nettsider. Thumbs up!

..., og som mange har fremhevet dukker det opp bestillinger gjort via widerøes nettsider. Thumbs up!

Ja, det gjelder begge veier. Vi ligger jo i samme partisjon i Amadeus.

Vel, bestillinger (med SAS) gjort på Widerøes nettsider har enda til gode å dukke opp under 'Mine bestillinger' på SAS.no/dk/se/etc :)

Vel, bestillinger (med SAS) gjort på Widerøes nettsider har enda til gode å dukke opp under 'Mine bestillinger' på SAS.no/dk/se/etc :)

Men der har jo tradisjonelt sett ingenting dukket opp. Så det teller ikke.

SAS: «Enklere reiser med vår nye iPhone app»

Det er noe helt annet. Her skiller man mellom salgssteder.

Noen som har funnet ut om man får registrert Sas Credit kode ved bestilling?

'''Shalom. Great to see you, Andreas'

Gleder meg til første VG-overskrift: - Sinna muslim slengte iPhone i veggen etter å ha lastet ned SAS app'.

Salamaleikum! Great to see you Wilhelm!

Hmm, hvor slår jeg av muslim-innstillingen tro? :D

w

"Shwmae! Great to see you Sindre!"
-som så går over i "We've been searching for your booking, but couldn't find it!"

Er vel noe barnesykdommer ute å går..

Har en booking med jobb, bedriftsbestilling, EB nummeret ligger inne på profilen på jobb, så da regner jeg med den egentlig skal finne min booking når jeg logger inn på app'n med min private profil, noe den ikke gjør.... Håper det kommer seg etterhvert.

App'n finner mine fremtidige bestillinger, noe www.sas.no ikke gjør - og det er jo flott! :D

Alt fungerer fint for meg, dog jeg ser ingen stor grunn til å bruke den da jeg har den der EBG-chippen bakpå mobilen :)

Førsteinntrykket er absolutt bra! Håper det fungerer like bra fremover :-)

Re: Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye iPhone app»

Har en booking med jobb, bedriftsbestilling, EB nummeret ligger inne på profilen på jobb, så da regner jeg med den egentlig skal finne min booking når jeg logger inn på app'n med min private profil, noe den ikke gjør.... Håper det kommer seg etterhvert.

Jeg manglet mine i går, men nå i dag var de på plass.

Jeg krysser fingrene for at de nå satser på å kurere barnesykdommene og rette bugs, heller enn å legge til en masse ekstrafunksjoner som ingen trenger eller kommer til å bruke (som skjedde med Skype, MSN... osv.).

Appen finner samtlige SK og Star flyvninger som jeg har booket. Bra SAS! :)

Flott, flott. Men litt for mange apper å forholde seg til
1. Inn å bestille ungdomsbillett OSL-KRS til i morgen på WF sin app
2. Legge inn EB nummer på Lufthansa.com
3. Vips, så var bookingen funnet på SAS sin app. Innsjekk gjenomført

Det var en smule tungvint, men det funket fin fint!

Back