SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Jeg får ikke lenger sjekket inn i appen (eller hjemmeside/flyplassautomat) hvis jeg har gjennomgående reise hvor alle segmentene flys av SAS. Spiller ingen rolle hvor reisen er booket, eller om det er i eller utenfor Europa. Går fint å sjekke inn første segment, men etter det er det slutt på moroa. Må pent sjekke inn i skranken. Har vært sånn i et halvt års tid nå. Har meldt fra til SAS via hjemmesiden flere ganger, men får bare en beklagelse og ingen forklaring.

Andre som opplever at appen konsekvent krasjer når man åpner Morgenbladet i avismenyen?

Re: God torsdag fra Lillestrøm!

By the way. SAS appen noen spør om er helt ny! App ikonet er endret også, til lyseblå. Det er virkelig en stor forskjell!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Re: God torsdag fra Lillestrøm!

By the way. SAS appen noen spør om er helt ny! App ikonet er endret også, til lyseblå.

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Finner ingen ny SAS-app i App Store hos Apple. Kanskje det gjelder på andre plattformer?

Re: SAS - generelt om booking, priser m.v.

Ser at SAS-appen har blitt vesentlig oppdatert og endret, spesielt på designfronten. Spenningen ligger som alltid knyttet til antall bugs. Førsteinntrykket er at innsjekk gikk mer sømløst på Android enn tidligere.

Ser at SAS-appen har blitt vesentlig oppdatert og endret, spesielt på designfronten. Spenningen ligger som alltid knyttet til antall bugs. Førsteinntrykket er at innsjekk gikk mer sømløst på Android enn tidligere.

Må man gjøre noe aktivt for å få den nye appen? Fremdeles på den gamle her.

Skal ha blitt sagt på "EBD-møtet" i Stockholm i kveld at Eplevarianten kommer neste uke.

Flott at det endelig er mulig å booke bonusbilletter i appen. Ellers morsomt å få tilgang til alle flighter tilbake til 2013.

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

Brukt appen mer ifm flight i dag og dette flyter langt bedre enn tidligere, i hvert fall som Androidbruker. Noen kule nyvinninger er egen historikk og stats, flyradar med oversikt over SAS-maskiner som er i luften, flighthistorikk for flyindividet man reiser med samt en kontinuerlig oppdatering av boardingprogress oppgitt i prosent.

Men, jeg klarer ikke å finne entertainment og aviser? Godt gjemt eller skal det spares?

Ny SAS app

Normalt er det mye klaging på sas.no (med rette!) og jeg har ofte vært kritisk til SAS generelt, men! Framsnakke skal man gjøre når det er fortjent. Så fra v5 er appen deres blitt kanonbra (med en liten niggle)!

God oversikt over kommende reiser, lekkert design, bra oversikt over hvor/når bagasjen lastes, flightinfo med reg.nr. og hvor ofte man har flydd med den aktuelle maskinen med siste dato. Er også en statistikkbit som er utvidet. Blant annet har jeg vært innom EWR 4 ganger med SAS, har reist nesten 120 tusen km. Flydd mest med LN-RRW (8 ganger), etc. Det er også en road map der man kan stemme over hvilke funksjoner de skal prioritere for utvikling.

Seriøs kudos til SAS, appen er blitt knall!
6055495e127bea83190ff4fe67bc61de.jpg
6eef6a37ccbabcd22e8ef15beee1b40b.jpg
2d5b60401d60245164c8d23e7cf70db3.jpg
b8db3d4f139476ba524538aefbbf2c63.jpg

Sent fra min Pixel 6 Pro via Tapatalk

Brukt appen mer ifm flight i dag og dette flyter langt bedre enn tidligere, i hvert fall som Androidbruker. Noen kule nyvinninger er egen historikk og stats, flyradar med oversikt over SAS-maskiner som er i luften, flighthistorikk for flyindividet man reiser med samt en kontinuerlig oppdatering av boardingprogress oppgitt i prosent.

Men, jeg klarer ikke å finne entertainment og aviser? Godt gjemt eller skal det spares?
Det kommer, men foreløpig et godt stykke ned på lista. Man kan stemme på hva de skal prioritere under Roadmap i menyen:
d894df987547b907611b1690436f801f.jpg

Sent fra min Pixel 6 Pro via Tapatalk

Den ser veldig bra ut.
Er dette en beta?
Finnes det noen dato for når den skal lanseres? Og hvor finner jeg den for å teste den?

Den ser veldig bra ut.
Er dette en beta?
Finnes det noen dato for når den skal lanseres? Og hvor finner jeg den for å teste den?

Der du laster ned apper.

Den skal ha kommet til Android, men fortsatt ikke til Apple.

Ingen måte på alle de nye funksjonene. Kommer du sent, får du støt. :)

Attachments

• boarding.jpg
    boarding.jpg
    62.4 KB · Views: 261
Last edited:
Back