SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Har bare hatt en reise med SAS etter at jeg installerte betaen av Apple versjonen, men inntrykket er veldig bra.

Teamet som jobber med dette har også vært veldig tilgjengelige for diskusjoner og tilbakemeldinger underveis fra brukerne.

Jeg synes den er veldig bra allerede nå og tror den vil bli sinnsykt bra i fremtiden.

Må den lastet ned på nytt på IOS, eller skal det etterhvert komme en oppdatering?

Noe annet enn en normal oppdatering ville vært snodig.

Kan ikke folk bare få seg en Android telefon, så funker både apper og ymse mye bedre. Og så kan dere brette den sammen så det ikke ser ut som dere har en laptop i lommen. ;)

Kan ikke folk bare få seg en Android telefon, så funker både apper og ymse mye bedre. Og så kan dere brette den sammen så det ikke ser ut som dere har en laptop i lommen. ;)

Jammen, de har ikke sånn kul eplelogo som man kan gjemme bak et deksel.

Jammen, de har ikke sånn kul eplelogo som man kan gjemme bak et deksel.

Ja, den har en veldig kul eplelogo :)

For ca. 5 år siden fikk jeg min første iPhone etter å hatt Android telefon i over 20 år (prøvd de fleste merker).
Og jeg skal aldri tilbake til Android. Eplet er så bra!

Der var den nye iPhone-appen på plass i App Store.

cf7430dafcdef471a476edba8fb96449.jpg

Der var den nye iPhone-appen på plass i App Store.

Ja, men jeg fikk den ikke til å komme som automatisk oppdatering, men var mulig å "tvangsoppdatere" den, og da kom den inn.

Men virker lovende

Og da fikk jeg også forklaringen på hvorfor den gamle appen har nektet å legge til boarding pass i apple wallet siden i går! Takk :)

Ja, men jeg fikk den ikke til å komme som automatisk oppdatering, men var mulig å "tvangsoppdatere" den, og da kom den inn.

Men virker lovende

Hvordan "tvangsoppdaterte" du appen? Jeg vil også sjekke ut.

Ha ha.. Jeg er så forbanna forutsigbar.. Etter to minutter så savnet jeg den gamle.. Rart hvite femtiåringer får pepper.

Første tur med ny app i dag, synes dette var en massiv forbedring! Kult å sitte ombord å få live oppdatering av boardingprosessen, se hvor dette flyet har vært samme dag og hvor mange turer jeg har hatt med maskinen. Må vi slutte å klage på SAS IT nå?

Første tur med ny app i dag, synes dette var en massiv forbedring! Kult å sitte ombord å få live oppdatering av boardingprosessen, se hvor dette flyet har vært samme dag og hvor mange turer jeg har hatt med maskinen. Må vi slutte å klage på SAS IT nå?

Første appen var vel også meget god i sin tid, ble bare utdatert. Så SAS har tydeligvis (leid inn?) dyktige app-utviklere

Første appen var vel også meget god i sin tid, ble bare utdatert. Så SAS har tydeligvis (leid inn?) dyktige app-utviklere

Det har det nok, men det viktigste grunnen til at man kan forbedre front-ends som apper er at man har ryddet opp i back-end, og det tror jeg SAS har investert i de siste årene. Det er ofte slik at man bruker flere år på å rydde opp, uten at kundene ser forbedringer og så ser man en eksplosjon av nye muligheter på kort tid.

Fortsatt masse å klage over hva angår nettsiden ;)

Men på veien er appen noen solide knepp i riktig retning.

Utvikleren og han som holder i trådene er «inhouse» Har hatt masse kontakt med han de siste mnd i forhold til appen og hvordan den skal bli.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back