SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Denne var mye bedre enn den forrige. Den ble automatisk oppdatert idag. Bonusreiser i app, fremtiden er her! Jeg forstod ogsaa naa hvorfor jeg ikke kunne legge boardingpass til wallet siste fredag. Flyet ble uansett kansellert.

Utvikleren og han som holder i trådene er «inhouse» Har hatt masse kontakt med han de siste mnd i forhold til appen og hvordan den skal bli.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Du klarte ikke lure han til å legge inn multi-city søk?

Er det ikke mulig å endre flyging i appen lenger? Finner iallfall ikke knappen der den lå så intuitivt sammen med endre sete. Men jeg kan endre eget tlf nr (som lå med +46).

Last edited:

Er det ikke mulig å endre flyging i appen lenger? Finner iallfall ikke knappen der den lå så intuitivt sammen med endre sete. Men jeg kan endre eget tlf nr (som lå med +46).
Se på denne......
22ce83c940b17ae09ffe576420c7f612.jpg

Hm, hos meg kunne jeg velge mellom å endre sete eller endre telefonnummer. der du kan endre flight. Hadde plus pro billett. Er du på Iphone eller Android?

Prøv og slett appen og installer på nytt.

Jeg får det heller ikke opp, hverken på iphone eller android. Er knapt 22 timer til avreise. Er det et valg som kommer opp når det er tettere på avreise?

Ser de i en mail i dag nevnte noen nye forbedringer i appen, etter siste oppdatering. uten at jeg helt klarer se hva det er

Ser de i en mail i dag nevnte noen nye forbedringer i appen, etter siste oppdatering. uten at jeg helt klarer se hva det er
Hva er det de skal fjerne nå?

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

Rulles visst ut gradvis som alltid, min er ikke oppdatert på én måned. Det ser ut til at de har ganske god dokumentasjon på endringer på app store da, så står kanskje dere om man har fått oppdatering.

Ser ut som dette nå er lagt til, uten at jeg har testet det i praksis

694ce72a1a95720f1a67a6409160f396.jpg

Og SAS er stadig av den oppfatning at jeg bor i Sverige… Tlf nummer og adresse ligger riktig i profilen. Må endre fra +46 til +47 hver gang jeg skal sjekke inn på en flight.
0826f4f20f56d98160374fb81e9310e8.jpg

Og SAS er stadig av den oppfatning at jeg bor i Sverige… Tlf nummer og adresse ligger riktig i profilen. Må endre fra +46 til +47 hver gang jeg skal sjekke inn på en flight.
0826f4f20f56d98160374fb81e9310e8.jpg

Samme problem med DK-numre.

Er vel på tide å ta den gamle tørre vitsen om SAS - Svensk Alt Sammen. :p

Ligger korrekt inne med +47 her.

Også når du sjekker inn? Som Tristar skriver:

Må endre fra +46 til +47 hver gang jeg skal sjekke inn på en flight

Ligger korrekt +47 i profilen min også, men når jeg skulle sjekke inn forrige mandag så kom nummeret opp som +46.

Kom en oppdatering av appen forrige onsdag, men da høres det ut som det fortsatt ikke er fikset.

Mulig det har blitt nevnt før, men boardingkortet forsvinner fra appen en halvtime etter opprinnelig avgang. Om flighten e forsinket e d derfor greit å bruke wallet/screenshot

Mulig det har blitt nevnt før, men boardingkortet forsvinner fra appen en halvtime etter opprinnelig avgang. Om flighten e forsinket e d derfor greit å bruke wallet/screenshot

Du kan gå på More -> Wallet -> Boarding passes og hente frem igjen.

Det jeg derimot sliter med i app er at avisene jeg laster ned forsvinner når jeg er i luften på Flight mode. Kommer tilbake når jeg er på nett igjen. Litt av vitsen borte for min del.

Du kan gå på More -> Wallet -> Boarding passes og hente frem igjen.

Det jeg derimot sliter med i app er at avisene jeg laster ned forsvinner når jeg er i luften på Flight mode. Kommer tilbake når jeg er på nett igjen. Litt av vitsen borte for min del.

Det var det ingen som fortalte til gate-personellet i alle fall. Ble ropt opp på forhånd før boarding på en avgang som var en time forsinket.. Jeg bruker wallet på iphone så ikke noe problem for min del.

Back