SAS: Endring, kansellering eller refusjon av billetter

Re: Fee for endring av SAS Plus saver

Hei, gebyret er 300 USD for å endre. I tillegg kommer prisforskjellen.

Endre/avbestille booking sas app/side

Jeg gjorde en feil da jeg bestilte en reise med SAS i appen. Jeg skulle avbestille den innen 24-timers fristen, men det var ikke mulig i appen eller på nettsiden. SAS er ikke tilgjengelig etter kl. 19 på telefon. Jeg har googlet litt og sett at flere har dette problemer. Hvordan stiller SAS seg til å endre dette etter fristen? Jeg tenkte å kontakte dem imorgen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Endre/avbestille booking sas app/side

Har du gull eller diamant hos SAS kan du ringe de døgnet rundt. Ellers ville jeg prøvd på Facebook. Så lenge du kan dokumentere at du har forsøkt å avbestille innen 24timer ser jeg ingen grunn til at de skulle krangle på det.

Re: Endre/avbestille booking sas app/side

Har du gull eller diamant hos SAS kan du ringe de døgnet rundt. Ellers ville jeg prøvd på Facebook. Så lenge du kan dokumentere at du har forsøkt å avbestille innen 24timer ser jeg ingen grunn til at de skulle krangle på det.

Takk, jeg har skrevet på Facebook, men det er uvisst hvor lang tid dette vil ta. Jeg synes egentlig det er ganske utrolig at man ikke har et 24t telefonnummer. Ting kan jo haste veldig.

SAS vil ikke høre, at selv plus-billetter heller ikke kan endres avbestilles på nett, bevist med screenshot, gis det blanke i. Jeg kommer ikke til å gi meg så lett. Det virker som Jeg har møtt en uten sunn fornuft

SAS vil ikke høre, at selv plus-billetter heller ikke kan endres avbestilles på nett, bevist med screenshot, gis det blanke i. Jeg kommer ikke til å gi meg så lett. Det virker som Jeg har møtt en uten sunn fornuft

Prøv agentruletten. Det er forbausende mange inkompetente enkeltindivider på 05400.

Har en SAS VIP plus som jeg ikke får avbestilt på nett. Noen som veit om jeg får pengene igjen som på vanlig pluss billetter

Har en SAS VIP plus som jeg ikke får avbestilt på nett. Noen som veit om jeg får pengene igjen som på vanlig pluss billetter

Jepp, det får du. Står riktignok under de 'enkle' vilkårene at de ikke er refunderbare, men detaljerte vilkår anfører at de er fullt refunderbare og jeg har ikke hatt noe problem med å få de avbestilt ved å ringe gulltelefonen.

Jeg har nå lært at SAS plus billetter ikke kan avbestilles på nett mer enn 24 timer etter bestilling, men lenge til avgang, hva er grunnen? Det er mildt sagt håpløst.

Jeg har nå lært at SAS plus billetter ikke kan avbestilles på nett mer enn 24 timer etter bestilling, men lenge til avgang, hva er grunnen? Det er mildt sagt håpløst.

Stemmer, og mildt sagt håpløst er en god beskrivelse. Mens andre selskaper klarer å la kunder avbestille flex billetter online (som er bestilt online), må man ringe inn eller kontakte SAS på andre måter. IT-funksjonalitet som trenger oppgradering. 24 timers greia er vel bare en standard sak de har siden alle deres billetter kan kanselleres innen 24t.

Jeg har måttet ringt 05400 de gangene jeg har kansellert Plus.....no sweat :D Gjør meg ingenting å ringe, men synes de burde hatt mulighet til avbestilling på nett.

Jeg har måttet ringt 05400 de gangene jeg har kansellert Plus.....no sweat :D Gjør meg ingenting å ringe, men synes de burde hatt mulighet til avbestilling på nett.

Ja, og etter kl. 19 kan man ikke ringe eller chatte med dem om man ikke er EBG/EBD.

Ja, og etter kl. 19 kan man ikke ringe eller chatte med dem om man ikke er EBG/EBD.

Jeg mener bestemt at jeg for tid tilbake klarte å få benyttet den engelske chat-tjenesten til SAS (via flysas.com eller en lenke som noen her la ut) etter kl. 19. Jeg vet ikke om dette fremdeles fungerer, men det burde jo kanskje være mulig for folk i andre tidssoner å chatte med SAS på vanlige tider også?

Det er ikke så mange igjen på utenlandskontorene. Selv USA er vel nå kun et fåtall selgere og administrativt personell.

Nei, man maler seg litt inn i hjørnet når man ikke har fått til fungerende selvbetjeningsløsninger og kun har callsenteret åpent i 'kontortiden' ..

Dersom jeg bestiller en enveis "best pris" bonusreise i SK plus innenlands: Kan jeg endre denne i gate når innsjekk er stengt sånn ca 28 min før avgang?

Har fått endret min bilette bestillt hos SAS fra datoen 1. November til 31. oktober, har i tilegg fått endre min destinasjonsflyplass på Hawaii fra Kona Keahole international til Kahului Airport, som ligger på en annen øy i Hawaii.

Kan SAS virkelig endre destinasjonsflyplass til en annen øy og kreve at man selv bestiller videre flyreise til destinasjonstedet. Har fått forklart at United ikke fly til Kona den nevnte datoen, men har man virkelig ikke rett til reise med annet flyselskap som ikke er i Star Alliance fremfor å faktisk ikke komme frem til destinasjonsflyplassen, og atpåtil havne på feil øy?

Har fått endret min bilette bestillt hos SAS fra datoen 1. November til 31. oktober, har i tilegg fått endre min destinasjonsflyplass på Hawaii fra Kona Keahole international til Kahului Airport, som ligger på en annen øy i Hawaii.

Kan SAS virkelig endre destinasjonsflyplass til en annen øy og kreve at man selv bestiller videre flyreise til destinasjonstedet. Har fått forklart at United ikke fly til Kona den nevnte datoen, men har man virkelig ikke rett til reise med annet flyselskap som ikke er i Star Alliance fremfor å faktisk ikke komme frem til destinasjonsflyplassen, og atpåtil havne på feil øy?

United flyr to ganger daglig SFO-KOA og én gang daglig utenom lørdag LAX-KOA

Har bestilt en awardbillett ifbm. 70-årssalget, og ser det står den kan endres dersom poengene fortsatt er gyldige. Må jeg regne med å betale de 7000 poengene som skiller tilbudsprisen fra normalpris hvis jeg vil endre billetten etter at tilbudet går ut?

Back