Har du gull eller diamant hos SAS kan du ringe de døgnet rundt. Ellers ville jeg prøvd på Facebook. Så lenge du kan dokumentere at du har forsøkt å avbestille innen 24timer ser jeg ingen grunn til at de skulle krangle på det.
SAS vil ikke høre, at selv plus-billetter heller ikke kan endres avbestilles på nett, bevist med screenshot, gis det blanke i. Jeg kommer ikke til å gi meg så lett. Det virker som Jeg har møtt en uten sunn fornuft
Sent from my iPhone using Tapatalk
Prøv agentruletten. Det er forbausende mange inkompetente enkeltindivider på 05400.
Har en SAS VIP plus som jeg ikke får avbestilt på nett. Noen som veit om jeg får pengene igjen som på vanlig pluss billetter
Jeg har nå lært at SAS plus billetter ikke kan avbestilles på nett mer enn 24 timer etter bestilling, men lenge til avgang, hva er grunnen? Det er mildt sagt håpløst.
Jeg har måttet ringt 05400 de gangene jeg har kansellert Plus.....no sweatGjør meg ingenting å ringe, men synes de burde hatt mulighet til avbestilling på nett.
Ja, og etter kl. 19 kan man ikke ringe eller chatte med dem om man ikke er EBG/EBD.
Har fått endret min bilette bestillt hos SAS fra datoen 1. November til 31. oktober, har i tilegg fått endre min destinasjonsflyplass på Hawaii fra Kona Keahole international til Kahului Airport, som ligger på en annen øy i Hawaii.
Kan SAS virkelig endre destinasjonsflyplass til en annen øy og kreve at man selv bestiller videre flyreise til destinasjonstedet. Har fått forklart at United ikke fly til Kona den nevnte datoen, men har man virkelig ikke rett til reise med annet flyselskap som ikke er i Star Alliance fremfor å faktisk ikke komme frem til destinasjonsflyplassen, og atpåtil havne på feil øy?