Om det er meningen det skal være slik eller om det er en bug i SAS-appen vet jeg ikke, men jeg kan i alle fall bytte OT-oppgraderte flights i appen i forbindelse med sjekk inn, og kan da velge nye flights ca. 22 timer frem i tid. Dette har sikkert noe å gjøre med billettklassen som OT oppgraderer til. Dette er jo feiende flott når man behøver fleksibilitet, men hva skjer dersom det er mer enn ca. 22 timer til neste flight på den strekningen man har OT-oppgradert billett til? Da kan jeg jo ikke se for meg at man får opp noen valgalternativer under 'change flight', ettersom det forekommer meg at dette styres av når de aktuelle flightene åpner for innsjekk. Eller er det en vei rundt dette? Så lenge det er snakk om en oppgradert Go-billett, så nekter jeg å tro at 05400 er parate til å vise spesielt mye velvilje,, men det er jo samtidig i SAS-appen for iPhone mulig å sjekke inn på flights opp til 36 timer før den går (jeg vet imidlertid ikke om dette påvirker muligheten til å endre OT-oppgraderte flights i appen).
Eller for å presisere: Om man har fått endret til en flight og lagt den til dag 1 med avgang kl. 09:00 - kan man da på noen måte få endret en OT-oppgradert billett i appen til en flyvning dag 2 kl. 19:00 hvis det ikke er noen flights på den aktuelle strekningen mellom disse tidspunktene?
Vil ikke akkurat kalle det en bug. Du blir oppgradert til en av de dyreste booking klassene det er stor tilgjengelighet av på de fleste flyvninger Z, eller C.
Appen og innsjekk på nett for den saks skyld er laget slik at det skal være mulig å endre for reisende på veldig fleksible billetter.
Bug'en er vel helst hos OT som deler ut de beste booking klassene