Originally posted by fokkeren
Forstår KUA att SAS er 38% dyere å oppere en Lufthansa:question: Baktunge SAS hadde ikke nok fly til overta Braathens rutenett.Det du kommer med der bare noe svada.
Pilotene flyr fremdeles ca63 timer i måneden,Lufthansa over 80.
SAS er en dødene Dinosourus.BAKTUNG:rett før den buklander for godt.
STS har store problemmer på Gardermoen,LN-BRR er over tre uker forsinket allerede.:clap :clap :clap :clap
Du har helt rett med hensyn til LH, men hva er det BU har tilført når vi snakker om "billigere" og "mer effektiv"?
Svada sier du, se på tallene.
Hvor mye pilotene flyr er vel ikke noe BU oppkjøpet har klart å forbedre? Sammenligningen med LH er sikkert riktig, men hva har det med det positive i BU oppkjøpet å gjøre? Hva har BU oppkjøpet tilført av positive tiltak. Den interne uro er stor.
Sammenlign med SASse. Driften av SE er operativt mye bedre enn NO. No har enhetsflåte på jet siden men er ofte forsinket, grunnet blant annet teknik. NO får fremdeles hjelp av trafikkvakten i SE for å styre dagligdagen. Hvorfor det?
Vi har tydligvis forskjellig virklighetsoppfattelse om dette. Hvordan tror du virklighetsoppfattelsen i SKBU er mellom de forskjellige exditt og exdatt. Er det bra for den daglige driften?