BA har nå begynt å dele ut sandwicher i Eurotraveller igjen, etter et fravær på... 1 eller 2 år?
Så altså "gratis" mat igjen bak i bussen hos BA :up:
På alle ruter eller bare de over en viss flytid? Mener å huske at BA har hatt differensiert produkt der med skille en eller annen plass mellom OSL og ARN. Forøvrig kun en pose med nøtter e.l. på BA til OSL for 2,5 år siden.
Tusen takk
Er BA sitt ombordprodukt innført på LHR-SVG/BGO ennå eller er det stadig BMI? Er det klart hvilke bands disse rutene havner i?
Basert på et kjapt søk i Great Circle Mapper kan det virke som grensa går på ca. 600 miles som vil plassere OSL og BGO i band 3A og SVG i band 2.
Flott av BA å gå tilbake til servering i economy. Flere selskaper *kremt* burde følge deres eksempel.
Swiss hadde utrolig bra service bak gardinen da jeg fløy i Juni, ref reisebrevet som linken viser til.Hvilke selskaper har fortsatt et "tradisjonelt" servicekonsept i Europa? Lufthansa og BA synes å være de eneste som serverer noe å spise på korte flyvninger. KLM og Air France gir deg gratis alkohol samt en svært liten snack.
Forøvrig er det en del andre endringer i cateringen fom. i dag, som jeg ikke helt av oversikt over, men jeg tror det generelt er "mer mat".
Ser desverre mer ut som en klassisk "forbedring" i Club ihvertfall. Slutt på varmmat, unntatt til frokost, i band 1&2.
I Band 3 er det forbedret bort valget mellom to varmretter til middag. Så om det er "pork belly dag" så er det kald salat som gjelder. Man har også forbedret bort varmmat på lunchavgangene.
Med andre ord; slutte å kjøpe Club, spise godt på flyplassen og spare billettpenger.
Band 1 og 2 har da aldri hatt varmmat i Club? Har flydd både til AMS (juni 2011) og MUC (april 2012) samt TXL-LHR (juni 2011), og der var det bare salat.