Frown Samletråd dronehendelser

Re: Samletråd dronehendelser

Der er vel ikke byen i sonen, på den andre sida er det et svært militært område rundt flyplassen...

Re: Samletråd dronehendelser

<mod>
Tråden handler om dronehendelser, ikke språkbruk - diverse poster er flyttet til NFZ
</mod>

Kastrup er p.t. lukket p.g.a. droner i nærheden, alle indgående fly diverter!
Jeg er på Clarion i Kastrup; min rejse i morgen tidlig er sikkert i farezonen!
Min kilde er Ekstrabladet.
Edit.:
Der er endvidere info på FR24 X!

Indtil videre er 35 fly fra diverse selskaber diverted til bl.a. GOT/BLL/AAR og AAL.
Jeg har ikke været i terminalerne, da politiet er “massivt” til stede, ifølge kilder.
Indtil videre er CPH lukket indtil 23.00 utc.

Last edited:
Massehysteria. Dette er mest sannsynlig stjerner og planeter. Merkelig hvordan vi nordboere glemmer at de finnes når høsten kommer.

På tide å sette korken på flaska og legge seg nå…
Dette skjer hvert år. Politi er ubrukelig for å se hva som er droner.
Uten radar er det stjerner og planeter som vanlig.
Her på Arlanda.

Norge

USA

Dette har jo pågått ganske lenge også. De rapporteres fortsatt om droner i lufta, over to timer etter at flyplassen ble stengt.

Ved noen tilsvarende hendelser i Tyskland ble vel et skip antatt å ha fungert som base for dronene:
Men enda har ingen klart å filme disse dronene.
Man klarer jo å filme starlink satelitter med mobilkamera. Disse dronene blinker med lysene visstnok. Burde være lette å få på film.
Tror dessverre dette er kun stjerner og panikk.

Man klarer jo å filme starlink satelitter med mobilkamera. Disse dronene blinker med lysene visstnok. Burde være lette å få på film.
Javel. Du skal få lov til å tro hva du vil.

Tror du bør la være å komme med mer synsing uten snev av troverdighet. Med så mye sikkerhetssystemer og teknologi det er i luftfarten vil jeg tro noen vet betydelig bedre enn dine påstander.

Tror du bør la være å komme med mer synsing uten snev av troverdighet. Med så mye sikkerhetssystemer og teknologi det er i luftfarten vil jeg tro noen vet betydelig bedre enn dine påstander.
Fakta er at mennesker ikke klarer å skille om punktlyskilder i mørket er 50m, 1km eller et par lysår unna.

All clear
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Nogle af de divertede fly er nu på vej mod CPH, bl.a. et DY fly fra Karup, af alle steder!

Kom fra Bordeaux egentlig, da ... Det er da ikke merkelig at KRP brukes? De har en rullebane, fuel og en handlingagent. Trenger ikke mer ....

Back