Skal KLM begynne å fly fra Rygge også??? De gjør virkelig sitt for at vi ikke skal få flere intecontinentale ruter fra OSL.:angry:Originally posted by Herlov
Jeg tror sjansen for at Air France eller BA kommer til Rygge er så godt som ikke-eksisterende.
SAS B, Norwegian, KLM, Ryanair, det kroatiske selskapet som jeg ikke husker navnet på er sikre.
Originally posted by amatør
Skal KLM begynne å fly fra Rygge også??? De gjør virkelig sitt for at vi ikke skal få flere intecontinentale ruter fra OSL.:angry:Originally posted by Herlov
Jeg tror sjansen for at Air France eller BA kommer til Rygge er så godt som ikke-eksisterende.
SAS B, Norwegian, KLM, Ryanair, det kroatiske selskapet som jeg ikke husker navnet på er sikre.
Originally posted by JohnnyEagle
hvem er FR? (og SQ som ble nevnt i en anne tråd..)
ICAO-koder rocks, IATA-koder :question:
Originally posted by SQ 777
Hvis ikke FR starter base, hvem i all verden vil fly der ? For meg er det et bra sted.
Muligens polsk for arbeidsinnvandring i Østfold og nordover ?
Originally posted by HMWK
Blir dette et luftslott? Hva gjør ledelsen i RSL nå? Begynner forhåpningene å havarere?
Originally posted by Herlov
Originally posted by HMWK
Blir dette et luftslott? Hva gjør ledelsen i RSL nå? Begynner forhåpningene å havarere?
Kun i dine våte drømmer ..![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.