Ryanair har lansert nye nettsider

En reservasjonreisereservasjonfor en flyreise hos oss er kun gyldigav våre flyvninger gjelder kunfor flyreisen(e), datoen(e) og rutene som angitt på bekreftelsenreisebekreftelsen/flyruten

Kjekt å vite! :up: Ellers god blanding av norsk og engelsk på den norske siden ....

Ser ut som Ryanair begynner å tildele sete når man sjekker inn på internett, om jeg tolker dette riktig:
Hvis du fortsetter uten å reservere seter får du tildelt sete tilfeldig ved innsjekking på nett
Dette står under der man kan reservere seter.
Spørsmålet er om Ryanair setter reisefølget sammen eller ikke.

Første gang jeg liker noe med Ryanair, men nettsidene ser bra ut... Faktisk veldig innbydende. :up:

Ser veldig bra ut. Rene revolusjonen fra tidligere sider! Og nå kan man også velge bagasje bare en vei, om ønskelig.

Dette står under der man kan reservere seter.
Spørsmålet er om Ryanair setter reisefølget sammen eller ikke.
Og hva som skjer ved innsjekking for de som bestilte før Ryanair la om. Skyndte meg med bestilling før de ødela tjenesten, men da er det altså ikke lengere free seating?

Dette er nok bare en begynnelse for å gjøre selskapet mer kundevennlige etter de dårlige bookingtallene i det siste. Kanskje SAS har noe å lære av disse sidene? (bortsett fra språket)

Utseendemessig er dette et løft, men å lansere noe som ikke er tilrettelagt for mobil er vel ikke helt på høyde med å lage nytt nettsted 2013.

Back