• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default God mandag morgen fra POM flyplass

Futura

ScanFlyer Gold
Snart til å boarde flyet mot Honiara. 3 deilige dager her i Port Moresby har det vært, uten at vi har stresset så mye med å se attraksjoner. Nå skal PX80 ta oss til Honiara, en gammel 737-800 ser det ut til. Vi har fått 25a og C så da sitter vi bak vingen, som gir god utsikt. Frister veldig å komme tilbake hit og oppleve mer av landet.
Ha en fortsatt fin dag.

Måndag jag,
Kom så långt som till Amsterdam igår. Blev sittande på flighten till Göteborg i 3,5 timme innan den ställdes in. Kaptenen nämnde någonting om ”operational mismanagement disgrace”.

Så nu sitter jag på Crowne Plaza och funderar på om det kommer någon ombokning idag eller om jag bör se på alternativ.

Ha en flott måndag!

Glad mandag fra kjøkkenbordet på Ris. Kaffe, NRK Stor-Oslo og forum før den lille elektrikeren tar meg til toppen av byen og et nytt arbeidsår. 2 nyansatte som starter denne uken…så skal se jeg blir lei min egen stemme ganske raskt. Ha en best mandag der du er.

Morn fra Tønsberg. Her er matpakker smurt, vannflasker fylt og sekker pakket og man skal snart tvinge en barnevogn gjennom snøen til barnehagen for litt hverdag. Må bare få eldstemann opp av senga først...

God morgen fra Asker. Her er alle vekket og bespist, så snart SFO åpner tar jeg følge med minstemann via dit til toget. Full dag på jobb, da endel lurer på fjorårets resultat. Ha en fin dag.

Snart godag herfra. Fikk fullført styrketreningen og satt med havregrøten og SAP 07.05. De gjenværende hjemme har også kommer seg opp og er klare for skole påstår de.

Får se hva ettermiddagen bringer.

God morgen fra Bongo-bo. Morgentrimmen er ferdig for meg mens prinsessa fortsatt holder på. In Room lunch booking åpner om 19 minutter, så det er best hun kjapper seg.

Ikke større planer for dagen enn de fleste andre dager. Trimme - spise - bade - bade mer - drinkse - spise - bable - sove - REPEAT

Håper bare bølgene roer seg så det er lettere å se på fisker og haier.

Ha en ekstra best start på uka!

God morgen fra Miami South Beach. Herregud så flott det er her.. Arving #2 har fødselsdag så her er det og blir full rulle…

IMG_0054.webp

Hu og hei, da var det jo mandag igjen! Men hvem bryr seg, annet enn for å markere Mad Dog Monday. ;)

Tåkete spasertur i dag. Men pelsdotten koser seg likevel. Nå er kaffen varm, P1+ surrer i bakgrunnen og jeg skuler lystent på den siste marsipangrisen ....

atl04.webp

Back