Veldig bra nyhet!
Det er mer enn nok flyselskap på Kastrup allrede, og man trenger ikke flere.
Det er bare lureri med dette flyselskapet allikevel. Skjulte avgifter og alt det der. Så godt skjult er de, at jeg ennå ikke har klart å finne de selv etter utallige reiser. Så de har gjort den solid innsats der ja.
Nei, la oss heller få reise med stilfulle selskaper koste hva det koste vil, og flyr de ikke dit en skal, så har de sikkert et sted på rutekartet man kan velge. Så kan man sitte der og nyte drinken på et av de asiatiske selskap, eller arabiske, hvor man fortsatt stiller krav til utseende og vekt på de smekre flyvertinnene. Det spiller egentlig ingen rolle for meg at de ikke får lov å gå ut på kvelden allikevel, jeg er ikke kjekk nok til å få tak i de allikevel, og ei har jeg penger nok til å kompensere for mitt dårlige ytre heller, så løpet er jo kjørt uansett. Men det er tanken på de som pirrer. Å vite at de går der, nydelige former, unge og vakre. Sminket og staslige. Og garanti for at de verken er gift eller har kjæreste. For det får de jo ikke lov til. Da må de slutte.
Men nei, I Ryanair er det jammen mye rart å se i kabinen. Masse menn har de der også. Og de har jo både kjærester og ektefeller. Så løpet er kjørt uansett der også, selv om de er østeuropeiske og sikkert ikke stiller DE store kravene, men men.... de kommer jo hjem til familien hver dag, altså, ikke noe på meg.
Løpet er kjørt for meg...
Egentlig er det rart at 70 millioner, eller var det 73? velger Ryanair hvert år, når de til og med må betale for mat og drikke ombord. Og når de kun drar fra flyplasser der ingen bor. Sånn som til Torp for eksempel. Hvem bor der? Ihvertfall ikke jeg. Jeg bor i Sandefjord jeg

Og hvem gidder vel å ta turen fra København og helt ut til Kastrup, når man kan reise fra Københavns hovedflyplass?
Jeg tror ærlig talt at Kastrup har lært av Rygge jeg. Nå taper de sikkert mer penger på Rygge enn noen gang, takket være Ryanair. Det er mye bedre å ha en flyplass eller terminal uten passasjerer. Og så kan de arbeiderne i København som har jobb, ha råd til å spandre en middag på sin bestevenn, som kanskje er en av de 8% arbeidsløse i landet. Kurven er stadig stigende, og snart kan man nå målet på 10%. Nye arbeisplaser? Hvem vil ha det da? Ikke jeg ihvertfall. Jeg har jo jobb jeg.
Nei, jeg er glad for at de ikke kommer til å fly. Det blir bare elendighet hvis de starter å fly, og hvem i all verden er interessert i å fly med Ryanair, annet enn de 73 millionene som gjør det hvert år? Neppe mange.
Gratulerer Danmark. En stor seier.

EN