Karibien har mye snadder, bryllupsreise er viktig, saa kvalitet maa det vaere.
For det foerste: Styr unna DDR (Den Dominikanske Republikk). Ingen skikkelig gode hoteller og lite interessant aa finne paa. Det samme gjelder Mexico - a recipe for disaster. Saann jeg kjenner deg, er resortene av alt for daarlig kvalitet.
Dersom beaching er det som er vikigst, hadde jeg tatt utgangspunkt i aa finne ett skikkelig hotell foerst.
Hva finnes det? Sandals boer sjekkes ut.
www.sandals.com Barn er forbudt, en stor fordel. All inclusive, og skikkelig mat og drikke, ikke det vanlige dillet man faar. De har ogsaa honey moon packages etc. De to beste resortene er paa Jamaica, jeg ville ikke hatt betenkeligheter med aa reise dit. Har ikke testet det selv, men kjenner mange som har vaert straalende fornoeyd.
Hva kan jeg anbefale i karibien?
Ritz Carlton Grand Cayman - herlig eiendom, sivilisert oey.
Ritz Carlton St. Thomas - Utrolig bra club med alt inkludert, inkl Champers. Fikk en kanonstor suite her paa Club level.
Westin St. Johns - var litt slitt naar vi var der, men de skal visst ha pusset opp alt. vi hadde en villa, vanvittig flott! Masse aa finne paa.
Westin St. Marteen. Flott eiendom, men daarlig med suiter. Interessant oey
Like Puerto Rico daarlig, men har ikke bodd paa de nye flotte SPG hotellene som akkurat har aapnet. Har hoert mye bra om St. Regis og i tillegg W Retreat & Spa - Vieques Island som er en egen oey utenfor. Skal vaere bra.
Har ogsaa vaert paa bla. Isla Margarita i Venezuela, der var det flott, men det var foer apekatten Chavez tok over (paa 90 tallet), saa min erfaring er veldig utdatert
Det er min begrensede erfaring om karibien