Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Dette må jo bety at du skal avgårde med MA661 (der får du nok en kjedelig 73G) og fortsette med en B736 til en eller annen luguber plass...
Det var inbound MA660 som Schiphol.nl påstod var en 736, men de hadde ombestemt seg i dag tidlig. Forresten, så kan det bekreftes at infoen om Malev på nevnte nettside er feil. Innsjekkingsområdet skal være i Hall 1, område 3 (husker ikke hva schiphol.nl påstod), og loungen man kan bruke.. ja, er ikke helt sikker. Schiphol.nl påstår KLM Crown Lounge. Tidligere googling påstod Servisair sin lounge. Damen i innsjekk fortalte om lounge 20 og 21, og at den ene var OW og den andre *A. Da jeg kom fram, nevnte ingen av dem Malev, men den ene (operert av Menzies) nevnte adgang til bl.a. IB og AY, mens den andre (Servisair) slapp inn masse *A-selskaper. Menzies sin var dog stengt, men det stod et skilt om at man var velkommen inn i naboloungen. Så nå sitter jeg her, i en over snittet gos lenestol, og koser meg med en glasscola.
Boarding av MA661 til BUD om en snau halvtime, der man skal tilbringe noen timer før en Q400 frakter meg videre. Snakkes![]()
Hele min gjetting var altså helt på jordet. Jeg hadde rotet i lesingen og trodde du hadde busset til T3 på LHR. Og med OW så var det en soleklar mellomlanding i Madrid på vei til Barcelona. Men skjønte jeg hadde tatt feil ca kl 19.28 igår.
Budapest har jeg aldri vært i så jeg gleder meg til å lese.
Boarding av MA661 til BUD om en snau halvtime, der man skal tilbringe noen timer før en Q400 frakter meg videre. Snakkes![]()
Og dermed var det avslørt at Martin nok en gang var på tur mot Polderbahn..![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.