Hadde han booket SAS, og vist begge billetter på innsjekk i TOS hadde både bagasje og pax blitt gjennomsjekket helt til Portugal. Da hadde de klart det med lett gangmarsj fra innland til utland, og ikke belastet verken seg selv eller resten av infrastruktturen med bagasje ut og inn + ny sikkerhetssjekk ....
Hadde han booket SAS, og vist begge billetter på innsjekk i TOS hadde både bagasje og pax blitt gjennomsjekket helt til Portugal. Da hadde de klart det med lett gangmarsj fra innland til utland, og ikke belastet verken seg selv eller resten av infrastruktturen med bagasje ut og inn + ny sikkerhetssjekk ....
Dette blir en smule hyoptetisk og en forherligelse av nettverkselskapenes fortreffelighet. Skulle de flydd SAS så måtte de reist 08.30 i stedet for 11.15.
Dette blir en smule hyoptetisk og en forherligelse av nettverkselskapenes fortreffelighet. Skulle de flydd SAS så måtte de reist 08.30 i stedet for 11.15. Dette har nok hatt betydning når de valgte reisetid og selskap.
DY TOS-OSL .. TAP OSL-LIS ....
De kan mene hva de vil, men DY er ihvertfall uten formelt ansvar her.
Ja, de valget nok det eneste rette og slapp slik forherligelse.