Reiseåret 2020 - oppsummering

Re: Reiseåret 2020 - oppsummering

Ha ha, kongebra. :)

Når jeg så bildet første gang tenkte jeg at du enten var et troll eller at det var du som faktisk hadde tatt ansvaret for å spre Corona. Men så kom så klart alternativ 3.

Ser spennende ut om du også overnattet noen av plassene.

Hverken Troll eller spreder av Corona.
Har faktisk sluppet unna så lang «bank i bordet».

Her går det i alternativ 3 og denne delen av bransjen så får vi se veldig mange av stedene vi flyr til, selv om 2020 har bydd på veldig mye hotellkarantene og mat levert i brun papirpose.
Normalt sett så har vi fortsatt litt av glamouren som var i yrket i gamle dager.

Fingrene krysses for at det mot sommeren blir mer normalt igjen. Når det er sagt så settes kursen hjemover neste uke og da har man allerede krysset av 4 verdensdeler i 2021.

Kontoret:
daf9af8a6c6772786133fdc4386a03f3.jpg

Hverken Troll eller spreder av Corona.
Har faktisk sluppet unna så lang «bank i bordet».

Her går det i alternativ 3 og denne delen av bransjen så får vi se veldig mange av stedene vi flyr til, selv om 2020 har bydd på veldig mye hotellkarantene og mat levert i brun papirpose.
Normalt sett så har vi fortsatt litt av glamouren som var i yrket i gamle dager.

Fingrene krysses for at det mot sommeren blir mer normalt igjen. Når det er sagt så settes kursen hjemover neste uke og da har man allerede krysset av 4 verdensdeler i 2021.

Kontoret:
daf9af8a6c6772786133fdc4386a03f3.jpg
Hvor lange blir dagene, og bruker dere augmemted crew?

Får være glad man fikk fly i det hele tatt ifjor. Hvis ikke det tar seg opp fram mot sommeren blir det vel kroken på døra for enda flere av oss :(

Attachments

• map.gif
    map.gif
    17.4 KB · Views: 264

Hvor lange blir dagene, og bruker dere augmemted crew?

Varierer veldig, men opp til 18 timers dager.
Flyr vi over 12 timer er vi 3 i cockpit og da har vi en liten sovealkove i galley vi kan hvile litt i.

Det er uten tvil en fin måte å se verden på og føler meg heldig og privilegert som faktisk har en jobb for øyeblikket. Fingre å tær krysses for at det åpner opp igjen mot den nye normalen mot våren så CFM og alle andre kollegaer får begynne å fly som normalt igjen!

Fingre å tær krysses for at det åpner opp igjen mot den nye normalen mot våren så CFM og alle andre kollegaer får begynne å fly som normalt igjen!

Skal ikke klage siden jeg fortsatt har jobb og fortsatt flyr. Neste flight på mandag, men ser fram til å slippe å sitte i hotelkarantene i Kina for å si det slik :D

Back