Jeg er gledelig overrasket over at det er såpass mange herfra som skal nedover, skal dere på fototribunen?
Alt i orden, var syk i forrige uke så fikk ikke ordnet det da, fikk betalingsinformasjon osv i dag så fikser det i løpet av dagen![]()
Håper jeg at du var i koma derefor svarer du ikke
Freadag kveld i radom øl og pizza ?![]()
Synd ferien var altfor tidlig i år. Hadde meg en tur rundt flyplassen sist uke, den ligger der å venter på dere:up:
Jeg var der også i forrige uke, artig tirsdagen med National Geographic og Orlik team![]()
Fikk ikke med meg den, kom ned på onsdag. Faktisk eneste jeg har fått oppleve er trafikkkaoset på vei gjennom byen de gangene der har vært flystevne.
Får ikke madammen til å forlate Busko fortidlig![]()
Nei, kjøring i Polen overlater du til stakkars nordmenn![]()
Vi kjører mer aggressiv og vente ikke 10 sekunder extra når er grønt lys, er ikke mulig kjøre, drikke kafe og skrive sms som i norge, du må bli i fokus hele tid![]()
Men så har dere noe vi ikke har i NO, nemlig skikkelige motorveier, iallefall enkelte plasser. Mens andre plasser ikke har sett asfalt på 10 år, spesielt om du tar til høyre når du kommer ut av flyplassen i Radom:headbang
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.