Radom Airshow - Polen

Føler meg litt teit når jeg sier at jeg gleder meg skikkelig til å se IL-76, men det er nok en maskin jeg ikke har sett før :)

Men Flankeren og MiG-21 er stjernene for min del :D

Føler meg litt teit når jeg sier at jeg gleder meg skikkelig til å se IL-76, men det er nok en maskin jeg ikke har sett før :)

Men Flankeren og MiG-21 er stjernene for min del :D

"Militær pølse" :D

Solo Turk, Zeus Demo, mig21, eurofighter, su27, mig29 Ah64 og f18 i denne rekkefølgen og jeg kan dra hjem kl 14:00 :D

Flere oppdateringer i dag.

Irak: C-130J Super Hercules (S)
Frankrike: Rafale (F/S), Eurocopter EC-725
Belgia: Red Devils (F)
Tsjekkia: L-159T (S), CASA C-295 (S)
Polen: Su-22 (F), Grupa Akrobacyjna ŻELAZNY (F), MiG-15 SB-lim2 (F), TS-11 Iskra prototyp 04 (F)

Svært overrasket over den Irakiske Herculesen, ikke verdens mest interessante flytype, men hvor ofte ser man en Hercules fra Irak? :D

Polen: Su-22 (F), Grupa Akrobacyjna ŻELAZNY (F), MiG-15 SB-lim2 (F), TS-11 Iskra prototyp 04 (F)

Svært overrasket over den Irakiske Herculesen, ikke verdens mest interessante flytype, men hvor ofte ser man en Hercules fra Irak? :D

Ikke ofte sannsynligvis. Ser Red Devils er klare for Radom, må si jeg ble skuffet over dem på RIAT for 2 år siden. Ellers så er jo franskmennene og klare for RIAT.

2x engelsk Hawk

To bekreftelse til i uka og Radom er topp i år, kryss fingeren ;)

Last edited:
Back