Radom Airshow - Polen

Bedre enn ingen dager ;)

Red Arrows har jeg sett en haug av ganger før, men Solo Türk er jeg veldig gira på, håper på en sen "rehearsal" på fredagen i solnedgangen slik som den nederlandske F-16 i 2011 :)

Hellas kommer tilbake til Radom med sin F-16 demo i år. Den var herlig i 2011, C-modell med conformal fuel tanks og masse flares :D

Marche Verte fra Marocco skal være bekreftet. Dette er på god vei til å bli et av de største og mest interessante showene i Europa på lang tid..

Jeg skal forhåpentligvis på utveksling til Polen kommende semester og regner med at jeg må få med meg dette da.

O/T, men slenger den under her. Ser på Wikipedia at Radom's bystyre planlegger å åpne den for rute trafikk i midten av september 2013.
Noen som vet noe mer?

Nederland har bekreftet at de dukker opp med Apache-demoen deres. Gleder meg til å se den. Har sett den en gang tidligere, men da på RIAT og uten flares. Blir artig å se den slik den skal være :)

Hvordan er det å bo i warsawa å ta tog inn på morningen og hjem på kvelden til/fra radom?
Noen med erfaringer type tid og kø?

Italia
Typhoon
C-27J Spartan

Dette begynner å bli veldig bra! :D

Gleder meg :D

Spartan demo er "litt" gal :D

http://www.youtube.com/watch?v=ooSoCxZB5Nk

Hvordan er det å bo i warsawa å ta tog inn på morningen og hjem på kvelden til/fra radom?
Noen med erfaringer type tid og kø?

Tog ca 2timer, fra Warszawa Centralna til Radom og stopper på hver landsby ;) . i Radom under show vil ri busser fra jernbanestasjonen til flyplass.

http://rozklad-pkp.pl/bin/query.exe/pn? tog rutetider, etc. Anbefaler ikke

Som vi gjorde i 2011, bedre å finne noen sted ca 20-50 km fra Radom og leie bil, vil være mye av parkeringsplasser og busser, spotterpack gir deg tillatelse å parkere på flyplass ;)

Last edited:
I følge "European Airshows" på Facebook planlegger Romania å sende noen av deres MiG-21 til Radom. Håper virkelig dette stemmer, har aldri sett en MiG-21 i lufta før :D

Mye bra i denne updaten, static MiG-29 fra Slovakia også :D

Liten tvil om hva som blir årets airshow i Europa ;)

Last edited:
Back