KLM 1200
EuroBonus Gold
Re: Priority tag på innenland
Jeg er på Flesland ca. 4-6 ganger i måneden, og den eldre garden av menn er verst! De er lite hjelpende og "vil bare hjem". De er der sent og svarer på en sur måte hver gang jeg spør om noe. Hvorfor ikke bytte disse ut med ett par nye, unge og hyggelig? Jeg har begynt og vente til dem har satt på pritags! Pleier og hjelpe!
Et par av SAS-dragene på Flesland er beryktet for sin kundefiendtlighet. Send inn klage, og neste gang send gjerne inn navnet på vedkommende. På en utenlandsreise for et par år tilbake hadde jeg et av de gamle passene der limet gikk i oppløsning. Det hadde tydeligvis skjedd med mitt pass, og det var såvidt synlig i den ene skjøten. Damen rev så opp halve kanten foran øynene mine, så siden hang løst. Hun smalt passet i bordet og sa "dette passet er ikke gyldig, du kan ikke reise - NESTE". (En av de flinke så hva som skjedde og grep inn så jeg kom meg av gårde - men holdt virkelig på å smelle en sikring i toppetasjen). Og det finnes en rekke av slike historier rundt et par av de mannevonde dragene der.
Så bare klag - SAS er ikke tjent med å ha disse i stallen.
Jeg er på Flesland ca. 4-6 ganger i måneden, og den eldre garden av menn er verst! De er lite hjelpende og "vil bare hjem". De er der sent og svarer på en sur måte hver gang jeg spør om noe. Hvorfor ikke bytte disse ut med ett par nye, unge og hyggelig? Jeg har begynt og vente til dem har satt på pritags! Pleier og hjelpe!

Last edited: