På OSL står det ofte en dame frs SAS med en bunke med tags i hånden ved selvbetjent bag drop. Har selv god erfaring med både OSL og TRD fra senere tid, kommer som regel først.
Merket meg at jeg ikke fikk priority på WF-flyvning fra KSU til BGO i går. Begrenset med bagasje som er med flyet (totalt), så jeg giddet ikke å stille meg i kø for å høre i den ene skranken som var åpen på Kvernberget. Men jeg skulle egentlig fått det selv om det var WF, eller?
De er jo med i EuroBonus, og jeg er jo EBG...?De er ikke med i *A, så du får ikke pritag der.
EBG fløy TRD-OSL i går. Priority skrevet på selve taggen, men ingen orange sticker. Bagasjen sist på båndet på OSL. Hurra!
På Værnes så ligger det oransje tagger i en boks på høyre side på self service båndene. Setter alltid på en slik da jeg ikke stoler på at stuerene leser på taggene.
På Værnes så ligger det oransje tagger i en boks på høyre side på self service båndene. Setter alltid på en slik da jeg ikke stoler på at stuerene leser på taggene.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.