Har inntrykket av at SAS har tatt en del grep her etter at de lanserte EB 2.0. De siste gangene har alltid bagene kommet ut først på båndet, gjelder både OSL, TRD og SVG som jeg reiser mest mellom. Til og med spesialbagasjen (ski) kommer før resten av kolliene på båndet.
Da jeg kom til OSL nå i kveld rakk jeg akkurat å komme ned og rundt hjørnet til bånd 1 i det alle tre kolliene mine kom opp på båndet sammen med resten av Pri-tag bagasjen fra SVG. Det tok over 15 min før resten av reisefølget mitt (og resten passasjerene på flyet forøvrig) fikk bagasjen sin.
Slike småting som gjør livet som EBG trivelig, og settes virkelig pris på, på en travel fredag.
Deler observasjonene om velfungerende prority-bagasje den senere tid. Både BGO og OSL har levert upåklagelig - hver gang(!)
Det skulle jo bare mangle.
Ved innsjekk i automat printes det jo en liten "priority" på lappen. Men det virker ikke som det blir lagt merke til. Det er jo nesten bare selvbjetjente leveringsskranker også. Stiller dere dere i kø og ber em en orange tag? Blir ikke det for dumt??? Det finnes jo på de mindre stedene ikke lenger manuelle skranker...
Er det nytt?, har EBG kort og har aldri fått "priority" printet på bagtaggen. Jeg flyr innenriks for det meste men aldri fått dette.![]()
Er det nytt?, har EBG kort og har aldri fått "priority" printet på bagtaggen. Jeg flyr innenriks for det meste men aldri fått dette.![]()
Ved innsjekk i automat printes det jo en liten "priority" på lappen. Men det virker ikke som det blir lagt merke til. Det er jo nesten bare selvbjetjente leveringsskranker også. Stiller dere dere i kø og ber em en orange tag? Blir ikke det for dumt??? Det finnes jo på de mindre stedene ikke lenger manuelle skranker...