Hva betyr denne i Norge... Bare tilfeldig hvis de komme først.. Ikke vits å mase om den tagen..
Sjekket inn 5 bagasjer på OSL hos SK på onsdag til MNL med SQ . Alle 5 kom absolutt først ut på båndet på MNL. På rad og rekke.. Dette via FRA og SIN...
Dette har med hva selskapet , SQ, krever av agenten i andre enden for å beholde jobben...
På OSL går det vanlig bra med UA og Menzies .. . Og vi har minst 4 turer med UA 38 inn fra EWR hvert år...
Med våre mange LH fra FRA/MUC i året kommer de aldri først, men langt ute i leksa... LH har rett tag på ... :stir
Dra konklusjoner selv folkens...:stir
Blir relativt selvmotsigende når SAS påpeker at transferbagasjen som regel kommer først - noe som også er mitt inntrykk - mens prioritybagasjen tilsynelatende lever sitt eget liv og er umulig å kontrollere. Begge deler lastes vitterlig at samme handlingselskap på utestasjonen...Hm hm, hvorfor får andre det til på jordkloden.... ? Ev. OSL UA ? :spin.
Reiste med Plus KEF-OSL for et par måneder siden. Bagasjen kom ikke først, ikke midt i og egentlig heller ikke sist. Båndet stoppet (last bag on belt), både min og reisemakkers bagasje manglet. Etter noen minutter, rett før vi skulle gå for å etterlyse, startet båndet igjen med en pulje til, inkludert vår. STRÅLENDE jobbet, OSL.
Pri-tag er ikke på innland nei. Fungerte fint for meg sist tur med TK til CMB, SQ til SIN, SQ til EWR, US til ATL, US til SEA og LH til OSL. Heldigvis går det alltid et flytog![]()
Lenge siden jeg har sjekket inne baggsje innenriks. Gjorde det i dag, og fikk pri-tag. Satser som alltid at den kommer først![]()
de ger prioritet i bagagehanteringen.
Tack för ditt svar.
De guldbagagetaggarna som jag skickade länken till kan endast beställas av guldmedlemmar och de ger prioritet i bagagehanteringen.
Jag har kollat med eurobonusavdelningen och det är dessa som ska användas och vi har inte tillgång till några andra typer av prioritets taggar.
Ha en trevlig eftermiddag