Jeg har 5 grunner til at jeg ønsker gå ombord tidlig:Personlig bryr jeg meg ikke om priority-boarding, jeg går om bord sist uansett. Jeg orker ikke å sitte i flyet gjennom hele ombordstigningen.
-Jeg har flere ganger opplevd at noen har tatt setet mitt og nekter å flytte seg.
De er langt unna, midtgangen er full av folk og plutselig er det jeg som er den vanskelige personen som lager problemer. Kan jeg ikke bare ta et annet sete liksom.Her må det jo gå an å få hjelp fra FA?
Det bruker nesten alltid å stå en FA midt i flyet hos SK? Alternativt kan du bare si "enten flytter du deg til ditt sete, eller så går jeg bak å henter FA", og gjøre nettopp det om personen fortsatt er en kranglefant.De er langt unna, midtgangen er full av folk og plutselig er det jeg som er den vanskelige personen som lager problemer. Kan jeg ikke bare ta et annet sete liksom.
Det bruker nesten alltid å stå en FA midt i flyet hos SK? Alternativt kan du bare si "enten flytter du deg til ditt sete, eller så går jeg bak å henter FA", og gjøre nettopp det om personen fortsatt er en kranglefant.
Var prioritert boarding på OSL-BOO på mandag. Det ble gitt klar beskjed om at Diamant, Gull og Plus kunne boarde. Og det fungerte utmerket!
Var prioritert boarding på OSL-BOO på mandag. Det ble gitt klar beskjed om at Diamant, Gull og Plus kunne boarde. Og det fungerte utmerket!
Samme til Haugesund the other day, helt topp !
Var free for all ved boarding trd til cph og det samme tilbake
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.