DeluxeReport: Lufthansa & TAM Business Class — Sao Paulo og Santiago!

Re: DeluxeReport: Lufthansa & TAM Business Class — Sao Paulo og Santiago!

Flott rapport ! :up:
Tror ikke jeg ville hatt det mønsteret på noen møbler i huset iallefall.

Takker for herlig rapport. F..., du gikk bananas og drakk mye rart paa den turen der, gitt ;)

Bra rapport! og fint å lese litt om TAM.

Takk for rapport. Støtter din sans for 77W!
Falt ikke helt for setetrekket hos TAM, og 2-3-2 i business er litt feil hvis det er stinn brakke.

Takk for flott rapport, meget godt skrevet med en del underfundige tanker innimellom. Gjerne mer fra den kanten.

Tack för en bra skriven och intressant rapport. Santigo är en stad som jag bara måste besöka vid tillfälle.

Jag tycker att farvevalget ser väldigt fult ut, kunde de inte ha kommit med något bättre? Gillar inte heller 2-3-2 i C-klass på de flesta B777, på så sätt är en A330 bättre med tanke på 2-2-2 hos de flesta flygbolag.

Takk for flott rapport! Maten så ikke veldig spennende ut, må jeg si ...

Takk for all feedback! Morstomt at noen setter pris på mine rablerier! På tide å skrive ferdig den andre jeg begynte med, merker jeg.

Videre kan jeg friste meg nye trip reports i september/okober: Sensommerferien 2011 til Hong Kong innom Singapore og Bangkok i First — samt jobbtur til Mumbai (via Singapore) i SQ C. :)

Løfter denne litt, en fantastisk tripreport med masse gode bilder og kabinen til TAM's B777 ser lekker og komfortabel ut. Og maten ser helt topp ut. Takker så mye:D

Midt i blinken intro for meg denne TR'en. Planlegger cruise ut fra Manaus-FLL med Seabourn påsken neste år, og valget over there står mellom LH og TAM, får se hva jeg klarer å få til med DM miles...

Det blir LH over, med FRA-GIG, fått rad 11, da Rio ser mer spennende ut enn Sao Paulo.
Ett spsm: SeatGuru hevder at pitch i "minikabinen" i C-klasse på A340 er litt tightere enn lenger bak, noen erfaring med det?

Det blir LH over, med FRA-GIG, fått rad 11, da Rio ser mer spennende ut enn Sao Paulo.
Ett spsm: SeatGuru hevder at pitch i "minikabinen" i C-klasse på A340 er litt tightere enn lenger bak, noen erfaring med det?

Jeg har det iallfall veldig fint i minikabinen. Enestevsom er kjipt er at det er dårligere hylleplass siden ikke hatteyller i midten. Vet ikke om alle maskinene mangler dette.

Etter en stopp i Sao Paulo (ikke verdens mest interessante by, for øvrig) så bar det avsted til Santiago. Flightene til og fra GRU til SCL ombord TAM er såpass like, så jeg har valgt å bare skrive en sammendrag av den ene av dem; returen.

Her fra følger et par bilder fra både Sao Paulo og også Santiago:

Sao Paulo er den økonomiske og politiske hovedstad i Brasil, så ble lite :drink.

Flott TR men må få lov å prirke litt. Sao Paulo har aldri vært Brasils politiske hovedstad. Idag er det Brasilia og tidligere var det Rio. Dog er SP Brasils økonomiske og ikke minst industrielle hovedstad. Over 90% av all industri i Brasil er plasert i og rundt Sao Paulo.

Back