Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Sist jeg fløy SAS på langtur, fra ORD for en drøy måned siden, så var det først småbarn, så resten.
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
Jeg reiste PVG-CPH med SAS for et par uker siden, og la merke til et (for meg) nytt boardingsystem.
1: Business og Pandion
2: Plus, EBG og EBD.
3. Economy, gruppe 1.
4. Economy, gruppe 2.
Det var også noe tilsvarende da jeg reiste ARN-LAX, Business først deretter Plus og EBG/EBD.
Er det ny praksis at Business blir prioritert høyere enn EBG? Det er i så fall motsatt praksis av det som praktiseres f.eks. ved lounger.
Kunne du ikke brukt pulje 1 som EBG?3/12 ARN-HKG: Business og Diamant bedt om å boarde først. Så gull og plus, så økonomi.
17/12 HKG-ARN: Business og Gull+ boardet i eget spor, samtidig med økonomi (rad 41-57, så 30-36) i spor 2. Jeg som da satt i Plus med gull ble i praksis ikke prioritert da jeg må bruke samme inngang som økonomi i tuba.
Kunne du ikke brukt pulje 1 som EBG?
Så lang ventetid bør vel være unødvendig, men at alle blir sluppet inn i et venteområde er vel den mest effektive måten å sjaue folk inn i et fly på?SK1475 OSL-CPH forrige uke, fra ny terminal (gaten lengst nede, husker ikke nummer).
Alle passasjerer sluppet inn i venteområdet, hvor de ble stående som sild i tønne 20 minutter mens man ventet på faktisk boarding. Ikke et spor av forsøk på priority boarding og, for å være ærlig, lurer jeg på om det overhodet lar seg gjøre i den nye terminalen på OSL.
Fra TRD nå klokken 17. Alle gav totalt faen. Selv de i skranken. Alle ville vel hjem til helgefreden.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Så reklame for SAS Plus på Oslo S i dag. Fokuset der var plass fremst i flyet, og først på og først av. Så kanskje greit at de får orden på dette da snart siden det nå er den viktigste fordelen i Plus
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.