Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Pass på at du tar en ordentlig taxi fra PEK til byen. Holdt nesten på å bli lurt til å ta pirattaxi, men heldigvis så skjønte jeg at det var en scam.Takk, spennende rapport så langt! Skal selv til ZRH, PEK, FRA, ICN og TYO i april/mai, tar gjerne i mot anbefalinger, om du har noe som ikke er nevnt i rapporten. (Eller eventuelt noe du fraråder - som er undervurderte reiseråd.)
TakkVirkelig spennende lesing så langt! Gleder meg til fortsettelsen![]()
I tillegg til min flight til Zurich var det en S7 flight til Novosibirsk (så mange harry folk på et fly, tror jeg du skal lete lenge etter) med avgang ca samme tid. Det ble derfor en laaaaang kø ved passkontrollen. Tok nok sikkert 30 min å komme igjennom. Ikke den beste starten så tidlig om morgenen med andre ord.
Fin rapport så langt. Ja japanerne beklager om det er så mye som et minutts forsinkelse på toget. Ganske stillig at de kom på høyttaleranlegget og beklaget at toget dessverre er 2 minutter forsinket.
Strålende rapport så langt, venter spent på resten.![]()
Var det fortsatt mye hockeysveis og Adidas grilldresser å se?Igjen; tusen takk for en super rapport!
Haha, nå fikk jeg flashback til da jeg sto i den samme køa i September! Helt likt som du beskriver her; uendelig lang kø og masse harry russere som skulle hjem til Sibir![]()
Utrolig synd det med dårlig/null tilgjengelighet med LX og LHSynd at LX F class awards ikke er tilgjengelig med US Airways lengre. Er visst også blokkert for alle andre, finner nada med awards for LX F på KVS enten det er 1 dag frem i tid eller 1 år frem i tid. Det er synd fordi jeg synes laksen de serverer som forrett er veldig god og ikke minst har de skikkelig champagne. Prøvde LX fra NRT og der foregår innsjekk sammen med ANAs F pax og LH sine F pax i en egen sone. LX har attpåtil eskorte til lounge og ombord på flyet der, slettes ikke så verst til en utestasjon å være.
Del VII |
Og da var man i Beijing. Det ble en lang taxi inn til gate fra RWY 36R og litt venting på ledig gate. Syns det så veldig tomt ut på flyplassen da vi ankom. Nesten ingen fly ved gate og ikke mye fly å se rundt om på flyplassen. Hvorfor da så mye venting og ’trafikkproblemer’?
Hmm, skjønner.Kjent problem med PEK det der, det er oftere forsinkelser enn ikke på PEK. Skyldes tildels trafikkmengde, men også tildels inkompetent ATC.
Takk for detVeldig fin TR med mange fine bilder.
Vet du om det er turer fra SEL til grenseområdene som man kan ta og hvor kan man evnt booke det? Har en halv dag i SEL senere i vår, og lurer på om det er nok tid til dette "eventyret".
Takk, like såTakk for turen, Kim!![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.