Overnatting i Trondheim?

Hvordan ligger det ift til sentrum og NTNU?

Tog er definitivt en pluss vi da slipper drasse/styre med bilsete for arvingen, så uansett hvor man havner er det greit med en stasjon i nærheten

Hvilket institutt er det du skal jobbe med? Har jo litt å si for hvor det er mest praktisk å bo.

Toget fra flyplassen er et litt upraktisk alternativ siden det kun går 1 gang i timen mens bussen går hvert 10. minutt. Hvis du uansett foretrekker tog ligger Rica Nidelven og Clarion Congress nærme Trondheim S, men på feil side av sentrum i forhold til NTNU Gløs (halvtimes spasertur). Lerkendal til sentrum er ca. 15 min. å spasere.

Du har jo fått fint kart og mange tips. For å oppsumere så er INGENTING nært NTNU Dragvoll (og for den del Tyholt om det er maritime fag det går i). Nye Scandic er veldig nær NTNU Gløshaugen, men eit stykke frå sentrum. Meget bra med bussforbindelser til sentrum og du går på 15-20 min. Rica Nidelven og Britannia er dei einaste eg har budd på og begge er bra.

Kan jo også nevnes at flybussen stopper rett utenfor inngaen til Britania hotell (midt i sentrum) og Royal Garden.

Den shappa du jobber for har vel ok avtalepriser rundt om i Norge du kan bruke privat? Få deg Choice Mastercard som gir sølv og velg oppgradering som valgfri fordel. Velg så Clarion Collection Gran Olav. Jeg fikk fine rom der på hverdager som sølvkunde. God størrelse på rommene og vaffler til kaffen på ettermiddagen samt varm kveldsmat.

Grand Olav anbefales absolutt. Flott hotell midt i byen.
De er også veldig flinke med oppgradering av statuskunder, både sølv og gull; slik Chriscross nevner.

Back