Overlever Norwegian? -> Resultatvarsel og emisjon

Nei men er vel det eneste som har eventuelt fremtidig verdi.
Norwegian endte på 5.118kr Kommer til å bli en skikkelig blåmandag for aksjonærene. Håper Norwegian klarer seg

Nei men er vel det eneste som har eventuelt fremtidig verdi.
Norwegian endte på 5.118kr Kommer til å bli en skikkelig blåmandag for aksjonærene. Håper Norwegian klarer seg

Dette har vel kanskje en potensiell verdi for en del (E24)

I meldingen torsdag fremgår det også at eksisterende aksjonærer får tilbud om å tegne seg for halvparten av aksjene i emisjonen, mens 25 prosent hver vil tildeles henholdsvis obligasjonseiere og leasingselskaper som konverterer gjelden sin til aksjer og nye aksjonærer.

Jeg er nesten villig til å spise hatten min om ikke NAS er ned minst 40% mandag.

Hui, du er villig å ta en risiko. :p

Vi bør vente oss hva blir utfallet.
En ting er sikkert. Alt bestemmes nå bare av emosjoner. Går man etter fakta, så er saken klart og valget vil være enten den eller den annen - bare avhengig av hva er pant i din lån.

Jeg er nesten villig til å spise hatten min om ikke NAS er ned minst 40% mandag.

Du burde vurdere et veddemål her på forumet, men i så fall trenger vi vite hva slags hatt og om du trenger tilbehør.

#småsparer

Hvilket jo egentlig er en kurs som for aksjonærene ikke er så ille når egenkapitalen egentlig tilsvarer en kurs på 0 kroner

Overraskende god for aksjonærene i mine øyne, men med så mange nye aksjer så vil det ikke være mye oppside i fremtiden heller.

Og så spørs det jo hva den påfølgende emisjonen settes til, det kan være langt lavere om jeg har forstått det riktig.

jeg er da lidt bange for at de er ved at finde kisten og søm frem...
synes ikke det ser godt ud, desværre
hilsen
Ole..

Kjører de på overtid? Er 23.00 fristen en bløff fra Norwegian sin side?

Bløff og bløff

Man kaster vel ikke inn håndkledet om man ikke må...

Og må man har man kanskje en plan B man skal undersøke før man går ut med noe?

Har ikke peiling men det er ihvertfall ikke dårlig nytt at de ikke ga opp 23.00.

Back