https://e24.no/boers-og-finans/i/y32Rer/eier-du-norwegian-gjeld-kan-du-bli-sittende-med-denne-hangarenEier du Norwegian-gjeld, kan du bli sittende med denne hangaren
Norwegian-kreditorer har pant i både fly og landingsrettigheter. Hvis ikke redningsplanen går gjennom, kan en gruppe av investorer bli sittende igjen med flyselskapets hangar på Gardermoen.
Nei men er vel det eneste som har eventuelt fremtidig verdi.
Nei men er vel det eneste som har eventuelt fremtidig verdi.
Norwegian endte på 5.118kr Kommer til å bli en skikkelig blåmandag for aksjonærene. Håper Norwegian klarer seg
I meldingen torsdag fremgår det også at eksisterende aksjonærer får tilbud om å tegne seg for halvparten av aksjene i emisjonen, mens 25 prosent hver vil tildeles henholdsvis obligasjonseiere og leasingselskaper som konverterer gjelden sin til aksjer og nye aksjonærer.
Jeg er nesten villig til å spise hatten min om ikke NAS er ned minst 40% mandag.
Jeg er nesten villig til å spise hatten min om ikke NAS er ned minst 40% mandag.
Noen som har noe NAS08 å selge? Jeg er litt fysen på en hangar på gardermoen.
Da må du kjøpe NAS09
NAS08 gir LGW-slots
Forøvrig får man nok plass til Elefanter i hangaren
Ahh, takker. Dette kunne gått veldig galt. Vet ikke om man får plass til en elefant i en slot?
Siste forslag tilsier en konverteringskurs på 3 kroner.
Hvilket jo egentlig er en kurs som for aksjonærene ikke er så ille når egenkapitalen egentlig tilsvarer en kurs på 0 kroner
Kjører de på overtid? Er 23.00 fristen en bløff fra Norwegian sin side?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.