Jadda, så er Alicante folket igang med å redde Norwegian ved å kjøpe aksjer.
Interessant lesning..
Kan noen forklare meg hvorfor det å kjøpe masse aksjer skal holde liv i ruten fra Torp til Alicante?
Eller: Hvorfor noen tror at det å kjøpe aksjer skal redde nevnte rute?
Det er nok de som trenger forklaringen...
Kort sagt så skal man aldri undervurdere kunnskapsløsheten der ute
Hvorfor henger man ut en enkeltperson med navn og bilde på et forum som dette?
Man skal vel heller aldri undervurdere kunnskapsløsheten til en admin som strengt tatt burde fjernet bildet i første omgang?
Kan noen forklare meg hvorfor det å kjøpe masse aksjer skal holde liv i ruten fra Torp til Alicante?
Eller: Hvorfor noen tror at det å kjøpe aksjer skal redde nevnte rute?
Hvorfor henger man ut en enkeltperson med navn og bilde på et forum som dette?
Man skal vel heller aldri undervurdere kunnskapsløsheten til en admin som strengt tatt burde fjernet bildet i første omgang?
Å ta screenshot fra Facebook, fra ei gruppe med tusenvis av medlemmer...
Jeg ser ikke problemet med det.
Men hvis admin er uenig, så fjern det gjerne.
For min del er det relevant at noen ønsker å holde liv i Norwegian, ved å oppfordre til aksjekjøp på Facebook.
Ikke noe uthenging det.
Jeg ser ikke helt hvorfor du skal gjemme deg bak en anonym profil på flyprat og henge ut en privatperson. Regner med du ser den like godt som meg.
https://e24.no/boers-og-finans/i/b5vxJ3/norwegian-pilot-om-corona-hverdagen-det-er-nesten-som-aa-vaere-med-paa-en-filmFly er en dyd av nødvendighet
– Det begynte ved en tilfeldighet. Jeg befant meg i Spania og skulle hjem, forteller Geir Sætre om hvorfor han startet støttegruppen «Support Norwegian», som har over 43.000 medlemmer på Facebook.
Han forteller at han gikk inn på nettsidene til Norwegian for å se om flygingen fortsatt gikk og at han la merke til mange negative kommentarer fra frustrerte passasjerer.
– Jeg reiser mye med Norwegian og har god erfaring med dem, og kunne legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Da jeg kom hjem sendte en venninne av meg som jobber i kabinen hos Norwegian en skjermdump av alle de kommentarene som min kommentar hadde fått. Da tenkte jeg at jeg kunne starte en support-side.
Kommentarfeltet er en fornøyelse.
Det sagt, det er ikke negativt med støttegrupper, og egentlig positivt at folk både støtter og engasjerer seg.
Men når enkelte ukritisk kan komme med råd som innebærer at andre kan tape penger på handlinger som ikke hjelper, så blir det feil i mine øyne
Kommentarfeltet er en fornøyelse.
Et Norwegian etter corona vil kun være "billig" for de som allerede er overbevist om at Norwegian har de billigste billettene, den beste servicen og de nyeste flyene, og ikke bryr seg om å sjekke alternativer
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.