Overlever Norwegian? -> Resultatvarsel og emisjon

Jadda, så er Alicante folket igang med å redde Norwegian ved å kjøpe aksjer.

Kan noen forklare meg hvorfor det å kjøpe masse aksjer skal holde liv i ruten fra Torp til Alicante?

Eller: Hvorfor noen tror at det å kjøpe aksjer skal redde nevnte rute?

Kan noen forklare meg hvorfor det å kjøpe masse aksjer skal holde liv i ruten fra Torp til Alicante?

Det er nok de som trenger forklaringen...

Kort sagt så skal man aldri undervurdere kunnskapsløsheten der ute

Det er nok de som trenger forklaringen...

Kort sagt så skal man aldri undervurdere kunnskapsløsheten der ute

Hvorfor henger man ut en enkeltperson med navn og bilde på et forum som dette?

Man skal vel heller aldri undervurdere kunnskapsløsheten til en admin som strengt tatt burde fjernet bildet i første omgang?

Det er jo en offentlig gruppe. Og synspunktet er ikke akkurat skadelig om annet en flaut. Tror han overlever.

Man skal vel heller aldri undervurdere kunnskapsløsheten til en admin som strengt tatt burde fjernet bildet i første omgang?

Jeg henger ikke ut noen, og ikke har jeg noen kontroll over hva som legges ut og blir stående på Facebook heller

Men ja, når folk overhodet ikke forstår poenget så er det greit si i fra

Forstår at du aldri har handlet med aksjer ;)
Når man kjøper en aksje blir man jo medeier og har derfor topp prioritet over andre dødelige i forslagskassen.
Nordnet som er folkemegleren har eget skjema for forslag:
attachment.php

Attachments

• _20200417_225854.JPG
    _20200417_225854.JPG
    102.5 KB · Views: 2,414

Å ta screenshot fra Facebook, fra ei gruppe med tusenvis av medlemmer...
Jeg ser ikke problemet med det.
Men hvis admin er uenig, så fjern det gjerne.
For min del er det relevant at noen ønsker å holde liv i Norwegian, ved å oppfordre til aksjekjøp på Facebook.
Ikke noe uthenging det.

Å ta screenshot fra Facebook, fra ei gruppe med tusenvis av medlemmer...
Jeg ser ikke problemet med det.
Men hvis admin er uenig, så fjern det gjerne.
For min del er det relevant at noen ønsker å holde liv i Norwegian, ved å oppfordre til aksjekjøp på Facebook.
Ikke noe uthenging det.

Jeg ser ikke helt hvorfor du skal gjemme deg bak en anonym profil på flyprat og henge ut en privatperson. Regner med du ser den like godt som meg.

Jeg ser ikke helt hvorfor du skal gjemme deg bak en anonym profil på flyprat og henge ut en privatperson. Regner med du ser den like godt som meg.

Jeg ser den ikke. Frantzen står frem med fullt navn og bilde når han legger ut sine anbefalinger på en åpen nettside. Deretter referes han i et annet åpent forum. Hvis du oppfatter det som uthenging av Frantzen så står det for din regning. At andre har andre oppfatninger enn Frantzen hva betreffer kjøp av Norwegian aksjer for å fremme sin støtte til ruten mellom Torp og Alicante er helt legitimt.

Hvis vedkommende har kjøpt Norwegian aksjer for over 15000kr (var ikke kursen i overkant av 5kr?) så tilsvarer det beløpet en god del Alicante billetter. Med DY eller andre bolag.

Fly er en dyd av nødvendighet
– Det begynte ved en tilfeldighet. Jeg befant meg i Spania og skulle hjem, forteller Geir Sætre om hvorfor han startet støttegruppen «Support Norwegian», som har over 43.000 medlemmer på Facebook.

Han forteller at han gikk inn på nettsidene til Norwegian for å se om flygingen fortsatt gikk og at han la merke til mange negative kommentarer fra frustrerte passasjerer.

– Jeg reiser mye med Norwegian og har god erfaring med dem, og kunne legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Da jeg kom hjem sendte en venninne av meg som jobber i kabinen hos Norwegian en skjermdump av alle de kommentarene som min kommentar hadde fått. Da tenkte jeg at jeg kunne starte en support-side.
https://e24.no/boers-og-finans/i/b5vxJ3/norwegian-pilot-om-corona-hverdagen-det-er-nesten-som-aa-vaere-med-paa-en-film

Det sagt, det er ikke negativt med støttegrupper, og egentlig positivt at folk både støtter og engasjerer seg.

Men når enkelte ukritisk kan komme med råd som innebærer at andre kan tape penger på handlinger som ikke hjelper, så blir det feil i mine øyne

Det sagt, det er ikke negativt med støttegrupper, og egentlig positivt at folk både støtter og engasjerer seg.

Men når enkelte ukritisk kan komme med råd som innebærer at andre kan tape penger på handlinger som ikke hjelper, så blir det feil i mine øyne

Helt riktig, støttegrupper i seg selv er en kjempesak. Har vært, og er med, i støttegruppe for politihunden pelle, støttegruppe for de som er berørt av sykdommen ALS i nær familie, og støttegruppe for ofrene av terroren i Paris. Men det er forskjell på å støtte, og å kappe huet av :spin:D

Kommentarfeltet er en fornøyelse.

Tja, enkelte tråder her på Flyprat har jo et lavere saklighetsnivå og tilsvarende høyere underholdningsverdi enn dette. :D Nå håper jeg bare at selskapet klarer seg og at de ansatte både i inn- og utland får betalt det de har krav på.

Re: Overlever SAS corona-krisen?

Har Norwegian SE noen egen administrasjon/sete i Sverige som gjør at de kan få støtte?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er virkelig trist å lese denne tråden. På meg virker det som det er en hel del som ønsker norwegian konkurs og dit pepperen gror. Det er få som virker å ha empati med de mange tusen menneskene som kanskje blir uten arbeid. De er flust av flåsete karakteristikker av folk som gir sin støtte til norwegian og de ansatte på den ene eller andre måten.

Jeg har selv bena godt planta i begge selskap da min mann arbeider i SAS og jeg selv i norwegian og kjenner meget godt til forholdene i begge selskap. Det er også slik at gresset sjelden er grønnere på den andre siden.

Jeg håper vi fortsatt har både norwegian og SAS i lufta etter denne krisen er over. Det tror jeg de fleste andre også vil være tjent med.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Et Norwegian etter corona vil kun være "billig" for de som allerede er overbevist om at Norwegian har de billigste billettene, den beste servicen og de nyeste flyene, og ikke bryr seg om å sjekke alternativer

Jeg kjenner en del slike.

Back