Jeg trodde dere skulle forstå ironien, spesielt basert på mitt ganske tydelige standpunkt på at jeg støtter selskapet, noe jeg har gitt utrykk på en rekke ganger her inne.
Det hele var ment som et stikk til de som ikke alltid har vært så positive til norwegian og støttegruppen.
over dammen til USA feks er det mye mer behagelig å reise med Dreamliner enn de eldgamle Airbusene til konkurrentene (jada, jeg vet en konkurrent har fått levert en A350).
Også hva angår best, over dammen til USA feks er det mye mer behagelig å reise med Dreamliner enn de eldgamle Airbusene til konkurrentene (jada, jeg vet en konkurrent har fått levert en A350).
Også hva angår best, over dammen til USA feks er det mye mer behagelig å reise med Dreamliner enn de eldgamle Airbusene til konkurrentene
(jada, jeg vet en konkurrent har fått levert en A350).
Det er virkelig trist å lese denne tråden. På meg virker det som det er en hel del som ønsker norwegian konkurs og dit pepperen gror. Det er få som virker å ha empati med de mange tusen menneskene som kanskje blir uten arbeid. De er flust av flåsete karakteristikker av folk som gir sin støtte til norwegian og de ansatte på den ene eller andre måten.
Jeg har selv bena godt planta i begge selskap da min mann arbeider i SAS og jeg selv i norwegian og kjenner meget godt til forholdene i begge selskap. Det er også slik at gresset sjelden er grønnere på den andre siden.
Jeg håper vi fortsatt har både norwegian og SAS i lufta etter denne krisen er over. Det tror jeg de fleste andre også vil være tjent med.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gratulerer, da klarte vi også å vinkle dette til noe negativt
#brannfakkel
Virker som det er et slags hat mot rimelige billetter? Spesielt at folk her, som i høyeste grad er et entusiastforum, ikke har fått med seg at et fly bare er en buss med vinger på. Prisene kommer til å gå videre ned og vi er vel bare noen år fra ståplasser bak.
Synd det er det som summeres opp. Jeg har ikke sett én eneste kommentar så langt (men arrester meg gjerne, håper allikevel jeg har rett!) som har håpet at folk skal miste jobben og som ikke ønsker de ansatte godt, eller som ønsker at det utelukkende skal gå SAS superbra og Norwegian superdårlig. Tvert i mot.
Har Norwegian SE noen egen administrasjon/sete i Sverige som gjør at de kan få støtte?
Riksdagen bemyndigar regeringen att under 2020 ställa ut kredit-garantier om sammanlagt högst 5 000 000 000 kronor för lån till flygföretag som den 1 januari 2020 hade ett svenskt tillstånd att bedriva kommersiell verksamhet inom luftfart och som har sin huvudsakliga verksamhet eller sitt säte i Sverige.
Negativt er det vel stort sett du som står for her, at det er mange "spectators" i slike grupper er ingen hemmelighet. Personlig er jeg medlem av folkeaksjonen mot klima"hysteriet" fordi jeg lar meg underholde av gruppens innhold, ikke fordi jeg støtter budskapet. Om du ønsker å tro at 100% av medlemsskaren i en gruppe står bak budskapet er du da hjertelig velkommen til å tro det, motivasjonen var å komme med en realitetsorienterende kommentar.
Peace and love and 199krs billetter til Alicante for alle.
Kommentarfeltet er en fornøyelse.
Ingen ting i forhold til det man opplever her til tider.
For min del må folk gjerne kjøpe aksjer for å redde et selskap, eller ihvertfall forsøke.
Men å anbefale andre å kjøpe, som ikke engang vet hvordan man kjøper aksjer synes jeg er ugreit. Når man har null peil på aksjer, er man trolig heller ikke klar over risikoen man tar.
Uansett, jeg håper virkelig Norwegian klarer seg.
Det är ett klart nej på det.
Se det som är klubbat här: https://data.riksdagen.se/fil/BA5C6DCB-D7BC-4D0C-AB65-A843965E3DFF
Så nej. Koncernmodern till Norwegian Air Sweden AB är registrerat i Norge och merparten av verksamheten är baserad utomlands.
Annars hade alla bolag på denna sida fått stöd:
https://www.allabolag.se/verksamhet/reguljar-lufttransport-av-passagerare/51101
Och det var väl inte syftet att Emirates skulle få stöd av svenska staten.
Takk for svar. Emirates nej, men Norwegian har/hadde jo ganske mye innenrikstrafikk i Sverige.
Ser Fnate har solgt, så da er det håp.
Milliardærene Egil Stenshagen, Kim Erla og Knut Roald er borte fra aksjonærlistene i Norwegian. Det samme er institusjonene, som DNB-fondene.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.