Mener å ha sett her på forumet også omregistrering fra LN til SE... men mulig jeg har sett feil
Neida, du har ikke sett feil. Etter en nøyere gjennomgang, så er det omtrent halvt om halvt fra norsk og irsk register som er overført til svensk.
Mener å ha sett her på forumet også omregistrering fra LN til SE... men mulig jeg har sett feil
Takk for svar. Du kan tydeligvis dette.
Hvilke rettigheter og markeder har de nå fått tilgang til som de ikke hadde før?
Vistnok pga Brexit så trengte de å registrere en del fly i ett EU land
Javel, trodde Irland var et EU land.
Uansett strålende å høre at dette ikke er en skattemotivert omregistrering. Da hadde det jo vært litt pinlig å be om hjelp fra Norge
Det er også like mye kjent at det meste av produksjonen her i Norge, gjøres av norske ansatte. Bosatt og skattende til Norge
Hvis den norske stat skal yde hjælp til Norwegian. kan de så forlange, at selskabet skiller sig af med alle selskaber og aktiviteter f.ex bank, der ikke har noget med Norge at gøre...
Hilsen Ole
Hvis den norske stat skal yde hjælp til Norwegian. kan de så forlange, at selskabet skiller sig af med alle selskaber og aktiviteter f.ex bank, der ikke har noget med Norge at gøre...
Hilsen Ole
Så dette er ingen lur løsning altså ?Refusjon i cash points?!?!
Jeg håper ingen er så dumme at de lar seg lure av dette. Går Norwegian over ende, kan du se langt etter cash points'ene dine.
Så dette er ingen lur løsning altså ?
Hva er det smarteste man kan gjøre med en billett som er litt fram i tid, dersom det blir innreiseforbud i det landet man skal til på reisetidspunktet ?
Jeg har både reiseforsikring og billett betalt med Mastercard kredittkort jaHvis Norwegian går konkurs, kan du ikke regne med å få igjen noe som helst hvis ditt krav til konkursboet er cash points. Da står nok de andre kreditorene mye sterkere.
Jeg tar det for gitt at du har reiseforsikring, og da dekker den omkostningene dine, altså det flybilletten koster.
Jeg har både reiseforsikring og billett betalt med Mastercard kredittkort ja![]()
(selv om en xx% opp fra 9 kroner har litt mindre å si enn xx% opp fra 240)
Sant! Men når man som jeg handlet på hhv 140 (eller hva det var) og så på 33 så er det mest av akademisk interesseIkke hvis man handlet på 9 kroner...
Ser nå Norwegian tilbyr å avbestille reiser ganske langt frem i tid, så lenge man får refusjonen i form av cash points. Antar det da blir regner som et cash point kjøp, og ikke en fremtidig reise, og det dermed utløser innbetaling fra kredittkortselskapene?
Men samtidig mister jo jeg kredittforsikringen min....
48.000 Norwegian-kunder har i løpet av 36 timer valgt å slå til på flyselskapets tilbud om å konvertere billetter til CashPoints.
I følge Norwegian har 48.000 kunder takket ja til dette tilbudet
https://finansavisen.no/nyheter/luf.../48.000-nordmenn-bidrar-til-a-redde-norwegian
Da har Norwegian blitt kalt inn til hastemøte på Statsministerens kontor kl 13. Aksjen stiger (selv om en xx% opp fra 9 kroner har litt mindre å si enn xx% opp fra 240)
https://investor.dn.no/#!/Oversikt/Direkte/48360
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.