LN-HFH
ScanFlyer Gold
Jeg håper og tror at det skal mye til før norwegian tar betalt for håndbagasje. Noe av greia med norwegian er jo at man skal kunne fly lavprisselskap uten at man nødvendigvis legger merke til det. De har opparbeidet seg et veldig godt og prisvinnende produkt som er helt i toppsjiktet på verdensbasis blant lavprisselskapene, og det å ilegge et håndbagasje-gebyr på det tror jeg vil ødelegge mer for merkevaren enn det skaper penger i kassa. Så jeg tror heller mere kontroll av håndbagasje ved boarding er løsningen, der kan man tjene STORE penger.
I resten av Europa utenfor Skandinavia opererer jo norwegian med 95% tanke på feriemarkedet virker det som. De flyr LGW-FCO,MAD og BCN, men det er grenser for hvor mange forretningsreisende som skal til LPA,AGP og PMI. Så jeg tror mange utenfor Skandinavia også flyr med dem flere ganger og velger dem gjerne igjen, men de flyr nok vesentlig mindre enn oss her oppe.
I resten av Europa utenfor Skandinavia opererer jo norwegian med 95% tanke på feriemarkedet virker det som. De flyr LGW-FCO,MAD og BCN, men det er grenser for hvor mange forretningsreisende som skal til LPA,AGP og PMI. Så jeg tror mange utenfor Skandinavia også flyr med dem flere ganger og velger dem gjerne igjen, men de flyr nok vesentlig mindre enn oss her oppe.