Igjen de ble stoerst i volum! Det ganske klart at inntektssiden ikke stod i stil, synes som det er glemt at DY har store alvorlige oekonomiske problemer (og har hatt det lenge).
Champagne og hvilte duker - hvor har vi hoert det foer - jo fra Kjos (ogsaa i Seattle) i 2012 ! Dette er for lengst utgaatt paa Dato - ja en del av markedet vil ha billige billetter, mens andre deler vil ha effektive reiser med verdi for pengene investert - det synes som at du forstod at «billige» ansatte som stod for Max lagringene - ikke noedvendigvis var en god verdi - kanskje er ogsaa markedet baade foer og etter Corona noe mere komplisert enn et markeds segment ?
I vaart firma er vi veldig fokusert paa effektive reiser, min divisjon leverer Data Analyse Verktoey og vi bruker vaare egne verktoey til aa analysere alle reiser vi kjoeper (med 50.000 ansatte i hele verden har vi litt data og vi handler litt reiser) .
Et av DY’s problemer var at vi som kunder ikke eskisterte for Kjos - han sa rett ut at vi var en doende rase - til tross for det har vi staatt for den stoerste veksten over Atlanteren - et marked DY ikke «trenger».